TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
|
|
dierk
|
17-10-2006 23:31:53
Hey Els,
Als je de tijd vind moet je maar eens kijkje gaan nemen op onze site www.studiohappymusic.be , ik kan je gerust referentie's doormailen,in december zal er onze gloednieuwe website zijn, en kan je trouwens een volledige bedrijfspresentatie aanvragen op cd-rom, wij draaien Belgie rond, nog veel succes met de verdere voorbereidingen van je huwelijk, muzikale groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
kris
|
|
|
Discobar
|
22-10-2006 11:46:49
Geachte, Kijk gerust eens op onze site. http://users.telenet.be/erima
Wij draaien voor jong en oud. +Neem gerust contact via ons op.
erima@telenet.be
groetjes eric en dirk
|
|
Discobar
|
26-10-2006 7:42:58
Via deze weg wil ik u onze diensten aan bieden. discobar erima is voor jong en oud. Onze prijs is 225€ all-in. Dus geen extra kilometer vergoeding of andere zaken. Wij spelen tot 3.00 en extra uren is een surplus van 25€ per uur. Een begonnen uur word niet volledig betaalt. En in overuren zijn wel soepel voor een 15 minuten word ook niets aangerekend.
Kom gerust eens langs op onze site http://users.telenet.be/erima
erima@telenet.be
eric en dirk
|
|
Thierry
|
|
|
Karsten
|
12-1-2007 10:02:31
Hoi, Ik ben Karsten van dB Continental. Ik speel sinds 1996 op ontelbare fuiven en feestjes en van 2002 tot 2005 was ik resident dj in een loungebar waar ik house, lounge, soul en R&B draaide. Sinds 2 jaar speel ik ook trouwfeesten maar alleen op de feesten waarvan ik op voorhand weet dat ik geen hoempapa of schlagers moet spelen. Ik speel gewoon goeie internationale popmuziek en dat gaat dan over disco, R&B, house, pop/rock tot feelgood oldies. Zware rockmuziek (punk, metal) moet je van mij ook niet verwachten. Mijn internationale muziekkennis is vrij groot want ik werk ook voor de platenfirma Universal Music. Je kan me contacteren voor verdere info op karstenbiesemans@hotmail.com. Als je interesse hebt dan kom ik jullie persoonlijk bezoeken om alles te bespreken zodat je weet welk vlees je in de kuip hebt. Voor een reactie over de draaistijl en sfeer van dB Continental kan je altijd de vraag stellen aan één van de koppels waar ik het trouwfeest van heb verzorgd, zo bijvoorbeeld Joery en Rien: joery.a@pandora.be en rien_vandepitte@hotmail.com Groetjes, Karsten
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|