Terug naar overzicht
ik weet niet van waar je bent maar in blankenberge weet ik wel een winkel zijn waar ze van alles op schrijven op petten en beren enz en ook op kussens maar hoe de straat heet weet ik niet juist maar als je van station komt gaat gewoon heel de straat af van de stad tot je aan de trappen zijt en dan gaat je lings de straat in en in die straat is het aan de rechter kant
Ik kan je link helaas niet openen. Er is een me to you webwinkel waar je de ringkussens van me to you kunt bestellen http://www.metoyou.nl/category.php?id_category=35&p=2 . Is dit wat je bedoeld?
kathleen het is zo iets dat shana bedoelt
ik ben zelf een me to you ringkussen aan het borduren, heb natuurlijk nog 213 dagen tijd om het af te maken
op de site van de feestwinkel vind je er verschillende terug deze winkel is in oudenaarde
Candy: ik weet precies waar je bedoelt! Bn van Oostende, maar heb daar nooit aan gedacht!! Merciii :D Kathleen en liselot: bedankt voor de tip, zal zeker eens kijken ;)! En Melissa: veel succes hoor ;D !!
@ shana, dank u wel!!!ik geniet alvast enorm van de voorbereidingen te doen :)
Het bruidsparadijs in Merksem!
Hallo,bij Het Bruidsparadijs in Merksem zijn deze week zelfs nog ringkussens van Me to You binnengekomen! :-)Volgend weekend (26 en 27/1) zijn het opendeurdagen. Dan zijn we zelfs op zondag open.Nog veel succes met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be www.hetbruidshuis.be