Terug naar overzicht
Hey, Ik heb geen concrete ideeën maar kennen de getuigen elkaar onderling?Anders is het misschien wel leuk als je met zijn allen op weekend zou gaan?!Of je hen een weekend als cadeau geeft?Succes!
ik denk dat wij voor een bongo bon zouden gaan, om lekker te gaan eten of ergens op weekend te gaan, of een verwenbon.Of een bon van een winkel waar ze dikwijls kopen?Voor de ouders heb ik geen idee, ik wil ze later een grote foto geven van ons in een mooie kader, maar die avond zelf ...
Bij ons is het een foto van de dag zelf. De fotograaf komt ze zelf brengen. We hebben de kaders besteld bij Leonidas waarbij in de frame de datum en onze naam in gegraveerd staan.groetjes
onze getuigen kregen elk een bongobon.onze ouders kregen een bon waarop stond "goed voor een fotoboek van onze mooiste dag"die hebben we dan iets later gegeven
bij ons wordt het ook een bongobon
Voor de ouders gaan wij ook voor een mooie fotokader gaan Voor de getuigen ofwel een weekendje weg (bongobon), oftewel een fotoshoot...Alleen voor één getuige,een man die op het moment vrijgezel is, weet ik het nog niet helemaal!
Ik zou ook gaan voor een bongobon/vivabox voor een weekendje/etentje/ontbijt/wellness. Je hebt een zeer groot wellnesscenter in Dilbeek/Brussel: Waer Waters. 35€ inkom per persoon, gekleed of naakt (er zijn 2 aparte delen), echt de moeite. Wij zijn van West-Vlaanderen en vinden het echt de moeite om zo ver te rijden. Ze hebben een website waar je al een impressie krijg, je kan er ook cadeaubonnen online bestellen.Of een zelfgemaakte cadeaubon waarop jullie hen nog eens trakteren met een etentje? Dan kan je nog gezellig nakeuvelen?