Terug naar overzicht
Hey, wij geven daar ons feest!
Hallo Sylvia,heb je goede ervaringen met de mensen van de zaal, verlopen de afspraken goed?
Wij hebben onze zaal vastgelegd in november 2011, ik heb gisteren gebeld voor een afspraak te maken om alles verder te bespreken. Waarom vraag je dit?
We hebben ook interesse in de zaal, vandaar.zou je snel een datum moeten vastleggen?
ja, wanneer zou je nog willen trouwen? Ik weet in november 2011 vastgelegd en voor 2012 was al alles volgeboekt (voor de maanden waarin het goed weer zou moeten zijn he). Ik zou dus snel eens bellen!
bij ons zou het maar voor zomer 2014 zijn, dus we hebben nog wat tijd;Hebben ze daar standaard formules voor de feest?
Hey Sylvia, heb jij toevallig de nieuwe brochure al gekregen, ons hadden ze die beloofd in de 2de week van januari maar we hebben nog niets ontvangen...jullie?grts
ik heb gisteren gebeld en hebben gezegd begin volgende week tegen mij
ah ok, we kijken er naar uit ;-). Welke DJ hebben jullie gekozen?
Hallo, Mijn tante heeft daar vorig jaar in september haar trouw gedaan. Prachtige locatie, mooie feestzaal. Alles was tot in de puntjes afgewerkt. Lekker eten... Ook mooie bruidsuite. De moeite waard, ging ik daar dicht bij wonen, zou ik daar ook mijn trouwfeest geregeld hebben. Groetjes
Liesbet, bedankt voor de reactie. Ik ben al helemaal overtuigd
Hey Emmy,Echt niet twijfelen.Het is door super goed! Groetjes
Hey Stefanie,Trouwen jullie daar ook?