Terug naar overzicht
Super dat je jouw kleed gevonden hebt!Ik heb mijn kleed (eentje van Creations of Leijten) ook op een opendeurdag bij Mia Monta gevonden ;).
Leuk verhaal! Ik denk inderdaad dat je meerdere keren je kleed kan tegenkomen in heel verschillende stijlen.
Hoi,Dit weekend is er terug een opendeurdag in Mia Monta en hoewel ik examens heb, heb ik wel eventjes tijd om eens te gaan kijken. Er staan namelijk prachtige kleedjes op de website! vooral het 4de bij bruidskledij 1 :-) echt prachtig!!Nu vroeg ik mij af welke prijsklasse de kleedjes hebben? en of je korting hebt bij een opendeurdag?Hebben ze wat tijd voor jou?kan iemand me helpen want ik ben al aan het dromen van dat kleed :-)
Je moet heel even wachten tot iemand vrijkomt maar eens je iemand hebt die zich met je bezig houdt zijn ze echt met jou bezig en maken ze echt tijd voor jou.Ik denk wel dat je korting krijgt op zo'n opendeurdagveel plezier
Hey Michele,bedankt voor je reactie! Ik ben deze ochtend geweest en ondertussen terug thuis! Ik kon het niet laten om als eens te gaan kijken en ik heb mijn jurk gevonden ook, heb 10% korting gehad ook. Vraag me alleen af of ik de enige ben die hier zo snel over beslist? Ik vond het prachtig en het zat zalig! Ik had het wel al in een boek gezien en ben dus winkels gaan zoeken die dit kleed hadden.
heyJe zal niet de enige zijn hoor. Ik had mijn jurk ook vrij snel gekozen :)veeeeeeeeeeeeeeel plezier ermee!wanneer is jouw 1e pas?Mijn 6/8
ikke pas 10/08 pff nog zo lang! :-)
Potverdikke...ik had het niet door...jij bent mijn vorige onderbuurvrouw :)zo zalig! Allez, proficiat voor jou en Jan!
moh idd! Hoe ist nog met u? en bedankt!
ah, ik dacht dat jij het wel doorhad :)Met ons is alles goed. Sinds de 15e zijn wij ook uit ons appartement getrokken. groetjes en succes nog met de voorbereiding
Maar neen ik had het ook niet door :-) grappig!Alle het loopt daar leeg van de vorige huurders! Wij wonen hier nu een half jaar en het is hier heel tof en gezellig wonen!Jullie ook veel succes bij de voorbereidingen! Leuk je nog eens tegen te komen!