Terug naar overzicht
Dag Lieve Ik werk aan huis in het Leuvense (en heb mijn studio in Aarschot). Wanneer trouw je precies? Dan check ik graag mijn agenda of verwijs ik je graag door naar een van mijn collega's. Vele groetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Ik werk ook aan huis in heel Vlaams-Brabant en ben van Zaventem (St. Stevens-Woluwe). Ik kom ook aan huis bij mijn bruidjes voor zowel de proefdag- als de trouwdag zelf en doe zowel hairstyling als make-up. Indien je nog meer info wil, aarzel niet om mij te contacteren.GroetjesAnnie De Brue
Dag Lieve,Neem even een kijkje op www.bruidsmakeup-3000.be Ik kom aan huis met mijn retro ingerichte make-over busje voor make-up & kapsels. Leuven is vlakbij (20 minuutjes). Mijn GlamM-team is tevens beschikbaar om te helpen met de suite.Ik wens je nog veel succes !Michèle
Hallo Lieve, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel