Terug naar overzicht
Hallo,Heb jullie een berichtje gestuurd.Groeten, De Feestkever.
Ik wou daar ook gaan maar helaas was er geen zaal meer vrij.
Hallo, wij zelf trouwen daar niet maar heb al veel lof gehoord over het Vijverhof !! Mooie locatie en heel gezellig, ik woon daar niet ver van :-) succes alvast !
Hallo Wij trouwen in het vijverhof. Wij hebben de zaal aan de waterkant, is zeer mooi met een prachtig uitzicht. Je hebt daar n mooi terras bij aan het water. Wij zijn in ieder geval blij met de keuze en hebben al veel goede dingen gehoord! Groetjes en succes zaterdag!
er zijn 3 verschillende zalen naargelang het aantal gasten.ben daar al naar verschillende huwelijken geweest en twas altijd dik in orde
Bedankt iedereen! Ben benieuwd! Hopelijk valt het goe mee zoals jullie zeggen. Op de foto's te zien is het daar heel mooi.
wij hadden daar ons feestje moet wel op tijd zijn met boeken, want ze zijn vlug volzetwe hadden de kleinste zaal: wilgenpas, en een mooie terrasalles was perfect in orde
Hallo!Wij trouwen ook in zaal Waterkant :) , nog niets anders dan goede commentaren gehoord!
Over het vijverhof kan ik niets dan goeds vertellen.Mooie zalen, lekker eten en vriendelijk personeel.
gisteren zaal de waterkant vast gelegd voor ons huwelijk op 04-07-2014
@sofie: je zal zeker tevreden zijn. We zijn vorige week de menu gaan vastleggen en zijn heel tevreden. Ze zijn daar heel vriendelijk.
Heey Sofie,Wij zijn ook vorige week de menu gaan vastleggen :).Welke zaal hebben julllie en welke gerechten hebben jullie gekozen?
Hey DebbieWij hebben zaal Waterkant.Als voorgerecht hebben we de tongrolletjes en zalm.Het hoofdgerecht twijfelen we nog, maar we mogen dit nog doorgeven.We zullen eerst gaan proeven en dan beslissen :-)en jullie?
Hey Als voorgerecht hebben wij soep.Hoofdgerecht is iets van parelhoenfilet, maar kweetniet meer hoe het juist heet dat gerecht :) , met kroketjesEn dan dessertbuffet.Wij trouwen ook in Waterkant ;) toch wel de mooiste zaal he!
HalloWij zijn in het Vijverhof getrouwd in juni en waren enorm content! Alles was dik in orde! Vriendelijke bediening, niets dan lof over het eten, zeer verzorgde receptie, etcOok leuk dat je kan blijven slapen en de octend nadien een heerlijk ontbiht krijgt.Een aanrader dus!