Terug naar overzicht
Ga hier eens kijken: http://www.meikeswedding-accessoires.nl Groetjes!
kijk eens op viltenbruid.nl
www.deviltenbruid.nl
bij Het Bruidsparadijs kan je het ringkussentje laten maken in de kleuren die jij zelf wenst b.v. ivoorkleurige basis met een blauwe tekst of zo? ... eventueel met een stukje stof van je jurk?opendeurdagen 26 en 27/1Nog veel plezier met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be
Ik denk dat bruidje Rebecca die van haar besteld heeft bij de vilten bruid...in kleur!Het zijn heel mooie, ik heb ze al gezien :-)groetjesSandra
Allemaal dankjewel voor de tips!Had al eens gekeken bij Vilten Bruid, maar mijn ventje vind die niet zo mooi (hij vindt de randen niet mooi afgewerkt...)Tja zijn mama is naaister en hij is erg kieskeurig op dat vlak.Maar langs de andere kant mag ik niet vragen aan haar om eentje te maken, want hij wil haar geen werk bezorgen voor ons huwelijk. Pff, moeilijk baaske da manneke van mij
Hehe, Sandra heeft inderdaad al een live preview gehad van het kussentje.Ik kon vanop de site ook niet uitmaken of de steken opzij netjes waren maar heb het er gelukkig op gewaagd. Ik vind het toch heel netjes gedaan en je ziet de steken amper wanneer je vraagt voor dezelfde kleur steek als het viltkleur. Er steekt opzij ook geen rand uit dus da's ook al proper. Als je me je mailadres bezorgt, stuur ik vanavond anders es een foto van de mijne door.
Oh, dankjewel Rebecca!Mijn e-mailadres is: eline.vandenbossche@hotmail.com
Eline, het is me gisteren niet meer gelukt maar ik stuur je zeker dit weekend de foto op!