Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw - Mariage Gent

17-1-2013 9:55:21
Hallo!
Heeft er iemand een zich op de exposanten die op Trouw - Mariage staan in Gent?
Ik krijg telkens een foutmelding op mijn computer.
Zouden deze heel verschillend zijn van de beurs in Kortrijk vorige week?
Nog bruidjes/koppels die naar beide beurzen gaan?

Groetjes!

Charlyn
8-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 582

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 14:39:45

ik vraag me dit ook af dus ik volg eventjes mee :-)

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-1-2013 14:45:17

Geen probleem!
Jammer genoeg nog geen reactie..
Ik heb dan geprobeerd om exposanten te openen op de site maar dit is blijkbaar een deel op de website waar exposanten kunnen inloggen om hun gegevens aan te passen... Jammer!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-1-2013 15:04:34

Ik kan bij de aanbevolen liefdesleveranciers klikken zonder foutmelding. Is wel een beetje een lange lijst om hier te plakken De beurs van Gent vond ik alvast groter dan die van Kortrijk. De gekendere of grotere zaken stonden op beide beurzen, de zaken uit Oost-Vlaanderen waren dan logischerwijze ruimer vertegenwoordigd. Vooral fotografen, kledingwinkels en juwelenontwerpers. Als je een specifiekere vraag hebt, laat maar horen, ik kijk wel even.

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-1-2013 15:20:40

Kan je misschien anders gewoon de link hier eens plakken? Probeer dan wel als ik er op geraak!
Alvast bedankt! :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-1-2013 15:31:51

Probleem is dat het een pop-up venster zonder adres is die op springt. Als je naar onderstaande site gaat en dan klikt op "aanbevolen liefdesleveranciers" gaat ie open.
http://www.trouw-mariage.be/nl/bezoekers/beurzen/46-beurs-gent.html

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-1-2013 15:44:08

Yes, gelukt! Ik zag die button niet staan op mijn scherm.
Ideaal.
Bedankt! :)

Ken
14-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 19:06:30

Die trouwbeurs in Kortrijk vonden wij toch maar een ontgoocheling hoor. Als Oost-Vlaming kon je daar niet veel gaan doen. Wij twijfelen dan ook sterk of zo een beurs ons nog wel kan bekoren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...