Terug naar overzicht
Hoi An,Wij trouwen volgend jaar in september en we zijn ook naar Salons St Germain geweest in Diksmuide. Ik had er al zoveel lof over gehoord en zag het echt wel zitten....totdat ik daar was.Ik vond dat de zaal een leeg gevoel gaf, het leek me vrij sober door het plafond die echt niet verzorgd leek en redelijk 'kitch'. Iedereen heeft er natuurlijk zijn eigen mening over maar ik was echt teleurgesteld. Op de website had ik de indruk dat ze een mooie tuin hadden maar dit is absoluut niet zo. De 'tuin' is een soort koertje die wel mooi is aangelegd in een houtsoort: bankirai maar het is echt piepklein. Ik denk ongeveer 6 m breed en 4 m lang. Het gaf mij een bevangen gevoel. Ik was echt teleurgesteld toen ik daar wegging want had er al zoveel van gehoord. Een ander minpunt is dat je daar dus geen parkeerplaats hebt, enkel aan het marktpleintje.Wij hebben dan heel wat andere feestzalen bezocht en uiteindelijk heb ik wel mijn 'droomzaal' gevonden die alles over treft van wat ik al gezien heb.Veel succes ermee!GroetjesSophie
hallo An,Wij hebben inmiddels al twee trouws daar gevierd en eerlijk gezegd is het ook niet mijn ding maar er kan zeker gezegd worden dat het eten er voortreffelijk is.. Voor jou is het waarschijnlijk moeilijk om te kiezen van op afstand maar het beste is inderdaad om eens zelf een kijkje te gaan nemen en te oordelenAls het voor jou een tip kan zijn, wij trouwen in De Shamrock in Tielt..veel succes !
halloWij trouwen volgend jaar in augustus in Saint-Germain. (we gingen eerst in Juli trouwen, maar er waren geen zaterdagen meer vrij) Mijn neef en nicht zijn daar gehuwd en het was echt SCHITTEREND!!!! Heerlijk eten en een toffe sfeer (al zorg je daar zelf voor.) Ik vind het een ongelooflijg voordeel dat je verschillende zalen hebt, en je pas een maand op voorhand moet laten weten met hoeveel je bent (waarop zij dan de zaal kiezen). Ook de uitleg toen ik eens ging kijken met mijn mama was meer dan inorde....Een echte aanrader zou ik zeggen!ohja... Veel plezier op jouw feest!
Beste,Als uitbater van een B&B (in dezelfde straat van salons Saint Germain) krijg ik veel gasten over de vloer die daar gaan feesten. De tevredenheidsscore is zeer hoog. Ikzelf ben er zelf een maal gaan eten en het was super lekker. Dus.... doen zou ik zeggen. GroetjesMarianne (b&b Thaene)