Terug naar overzicht
Hey!Ik ga volgende week op bezoek in het Fabriekspand en zou ook graag samenwerken met Ma Kwizien! :)Met Taverlani heb ik nog geen ervaring.Ik had ook nog www.elfestival.be staan als mogelijke traiteur. Misschien kan dit ook iets voor jullie zijn?Groetjes!
wij hebben ook een traiteur, wij hebben guido nuyts, en is van mortselWe hadden een afspraak bij hem en hij was ons eerste en enigste en hebben hem direct vastgelegt. Hij regelt voor ons heel veel, als we vragen hebben we kunnen hem altijd bereiken, zijn site is www.traiteur-guidonuyts.be grtjs
Hey,Wij trouwen ook in Fabriekspand en nemen Ma Kwizien!
Hey Marlies,Hebben jullie enkel bij Ma Kwizien geïnformeerd of ook andere traiteurs? Wij twijfelen of we wel bij Taverlani zouden gaan... De ouders betalen een stuk waaronder het eten en vinden de prijs van ma Kwizien dan ook goed, de andere die we bezocht hebben (hoewel we nog een offerte moeten krijgen) zal wss boven ons budget liggen.. ik weet niet goed of het nodig is om nog naar een andere te gaan want ik hoor ook veel goeds over Ma Kwizien en heb er wel een goed gevoel bij bij die meneer.Gaan jullie dan ook naar de proefavond op 1 maart?
Hallo, wij zijn recent getrouwd in het fabriekspand met Ma Kwizien, en ik kan hen alleen maar warm aanbevelen. Het was perfect, alles wat we wilden (zoals volledig vegetarisch), niets was teveel gevraagd! Wij hadden (lang geleden) een mail gestuurd naar Taverlani maar geen antwoord gekregen, dus dan hebben we daar ook niet verder voor gekeken....We zijn er wel eens eten gaan halen, ik vond het zeker niet slecht, maar ik vond het eten van Maarten wel lekkerder.
Wij trouwen in juli in het fabriekspand, en hebben voor taverlani gekozen. Ma kwizien neemt verlof begin juli... Maar wij werken ook met buffet, en taverlani biedt dit ook aan!