Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur

17-1-2013 11:46:41
Hallo,

mijn verloofde en ik houden ons feest in het Fabriekspand in Roeselare. Wij hebben al 2 traiteurs bezocht en hebben nog een 3de bezoek. Wij hebben echter ons idee en willen graag een buffet, geen klassiek zit-eet feest, geen walking dinner. Er staan 4 standen met eten en ze kiezen zelf naar welke stand ze gaan. Beide traiteurs kunnen dit realiseren nl. Deldycke in Brugge en Ma Kwizien uit Tielt. Wij hebben nog een afspraak met Taverlani uit Brugge. Wij vinden niks terug op zijn website/brochure over een buffet en twijfelen dus of dit daar wel wordt gedaan.

We zijn ook wel onder de indruk van Ma Kwizien en denken dat dit ook wel in orde gaat zijn, een losse sfeer, prijs valt dit ook binnen ons budget,...

iemand die al een feest heeft gehad met Taverlani? Dit zal ook wel in orde zijn maar we hebben nog zoveel dingen te doen dus vraag ik mij af of het wel nodig is om zoveel traiteurs te bezoeken?

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 956

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik17-1-2013 12:09:32

Hey!
Ik ga volgende week op bezoek in het Fabriekspand en zou ook graag samenwerken met Ma Kwizien! :)
Met Taverlani heb ik nog geen ervaring.
Ik had ook nog www.elfestival.be staan als mogelijke traiteur. Misschien kan dit ook iets voor jullie zijn?

Groetjes!

lore
10-8-2013
 Meld misbruik17-1-2013 13:03:37

wij hebben ook een traiteur, wij hebben guido nuyts, en is van mortsel
We hadden een afspraak bij hem en hij was ons eerste en enigste en hebben hem direct vastgelegt. Hij regelt voor ons heel veel, als we vragen hebben we kunnen hem altijd bereiken, zijn site is www.traiteur-guidonuyts.be

grtjs

Marlies
10-8-2013
 Meld misbruik17-1-2013 19:07:37

Hey,

Wij trouwen ook in Fabriekspand en nemen Ma Kwizien!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik17-1-2013 19:51:11

Hey Marlies,

Hebben jullie enkel bij Ma Kwizien geïnformeerd of ook andere traiteurs? Wij twijfelen of we wel bij Taverlani zouden gaan... De ouders betalen een stuk waaronder het eten en vinden de prijs van ma Kwizien dan ook goed, de andere die we bezocht hebben (hoewel we nog een offerte moeten krijgen) zal wss boven ons budget liggen.. ik weet niet goed of het nodig is om nog naar een andere te gaan want ik hoor ook veel goeds over Ma Kwizien en heb er wel een goed gevoel bij bij die meneer.

Gaan jullie dan ook naar de proefavond op 1 maart?

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik19-1-2013 8:10:41

Hallo, wij zijn recent getrouwd in het fabriekspand met Ma Kwizien, en ik kan hen alleen maar warm aanbevelen. Het was perfect, alles wat we wilden (zoals volledig vegetarisch), niets was teveel gevraagd! Wij hadden (lang geleden) een mail gestuurd naar Taverlani maar geen antwoord gekregen, dus dan hebben we daar ook niet verder voor gekeken....We zijn er wel eens eten gaan halen, ik vond het zeker niet slecht, maar ik vond het eten van Maarten wel lekkerder.

Lies
6-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 23:44:33

Wij trouwen in juli in het fabriekspand, en hebben voor taverlani gekozen. Ma kwizien neemt verlof begin juli... Maar wij werken ook met buffet, en taverlani biedt dit ook aan!

tim

Meld misbruik8-2-2013 17:46:52

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...