Terug naar overzicht
hallo, wij hebben Pierre Loncin, wonende te Berchem, maar komt denk ik ook wel overal, en zijn prijs valt héél goed mee. Ik ben blij met zijn steun, zowel nu voor den trouw, wat hij ons geeft aan tips en steun ...
Welke regio zoek je? Je auto's moet je niet nemen met je ceremoniemeester maar wij hebben dit wel gedaan. Vond ik 2 vliegen in 1 klap: 1 zoektocht en de ceremoniemeester spreekt verder af met de wagens. Wij betalen 200 EUR voor de ceremoniemeester voor 4 uur (enkel kerk).
En welke heb jij Rebecca?Wat betalen jullie? (geen idee van!)
Wij werken met Patrick Schoonbaert uit Assebroek Brugge - 200 EUR voor 4 uren en 3 voorafgaande gesprekken. Tot nu toe heel gemoedelijk en geruststellend geweest!
Ik ga mijn beste vriendin ervoor vragen. Om haar duidelijk aan te geven wat ik wil dat ze doet denk ik eraan om een draaiboekje voor haar te maken. Het geeft je rust door wat uit handen te geven en ik vind dat een vriendin dat makkelijk kan. Vind het ook persoonlijker naar jezelf toe. Maar dat is natuurlijk ieder zijn ding.
Wij hebben Luc Boulanger.Hij vraagt tussen de 140 en 200 euro.Je kan nog extra dingen bij hem huren zoals vb auto's, bloemen... maar dit is absoluut niet verplicht. Hij woont in Herent.
wij betaalde 180 euro voor de hele dag bij ons te zijn . ik heb verschillende ceremoniemeesters gecontacteerd en we kwamen steeds op ons gat te vallen van de prijs . uiteindelijk , en eigenlijk hadden we van de eerste keer bij ceremonie luc moeten gaan, super vriendelijk en kijkt niet naar zijn uren ;wij hebben heel wat gehuurd bij hem uit zijn showroom en dat koste ons weinig geld , zelfs onze bloemstukken voor de kerk kwamen van bij hem en spaarde ons zo maar eventjes 500 euro uit ;onze dag was buitengewoon super leuk met luc en wijzelf waren super kalm maar vooral dankbaar ;ook onze familie was zeer tevreden en niet opgejaagd door niets en toch hadden ook zij een super leuke feestdag zonder zorgen, want aan alles werd gedacht .in 2woorden kunnen wij zeggen fantastisch goed . &180 euro was zeker niet te veel betaald , zeker niet .