Terug naar overzicht
Goh, een tiara kan een kroontje zijn maar is daarom niet altijd zo. Wat ik gezien heb, is dat een diadeem veelal over ganse lengte versierd is en een tiara slechts een stukje. Zo heb je side tiara's die enkel opzij versierd zijn. Ik heb zo'n laatste gekocht en zal mijn haar opsteken ermee.
volgens mij zit er niet veel verschil in. Ik zou gewoon wat op internetsnuffelen. Als je diadeem of tiara bij Google intypt kom je beide tegen. Rebecca gaf aan dat je side Tiara's hebt maar die vind ik ook onder de noemer diadeem. Zie de website d-moda.nlIk heb voor mijn ideetjes altijd op haarassessoires gezocht.
Kan inderdaad allebei zijn, in jouw geval kan het zelfs een kam zijn met parels op, aangezien je het tegen je opgestoken haar wil dragen :-).Blijven googlen dus ;-).Groetjes!Evelien
Hey Annina Een tiara kan ook meer naar diadeem gaan hoor, ik heb beide in mijn assortiment zitten. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden. Neem anders een een kijkje op illusionsbridal.com. Daar bestel ik de haaraccessoires die ik verkoop altijd en staan echt leuke dingen tussen. Veel succes!GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam