Terug naar overzicht
Hey, dat is heel erg verschillend... Het kan zijn dat er 30 man afbellen, maar het kan ook goed zijn dat er maar 2 afbellen. Bij ons waren er heel veel die hadden afgebeld (belachelijk veel die niet zijn komen opdagen of de dagen ervoor leuk een sms stuurde). Wij hadden dit opgelost door nog een aantal mensen te vragen die de dag zelf bv. naar de lezing waren gekomen of de receptie tijdens de middag. Anders was er bij zeker een afwezigheid van een 30 man (de meeste dus allemaal last-minute = heel veel geld verloren). Maar om dus op je vraag te antwoorden, hou daar dus best geen rekening mee. Meestal bellen er wel mensen af, maar het aantal weet je nooit zeker en daar kun je je best niet op baseren. Groetjes!
Inderdaad al mijn gasten wil ik er oo kgewoon graag bij maar da ngaat de zoektocht verder.Degene die ik nog hoor zeggen Amaai sarah bij u is alles vast al geregeld die krijgt draai rond zijn oren ;)Groetjes sarah
Nog eventjes volhouden :) Het zal zeker een prachtige dag worden, en dat zullen al deze momenten wel waard zijn... Groetjes!
De eigenares van onze feestzaal rekent altijd een afwezigheid van 10 %, op basis van jaren ervaring natuurlijk. En meestal zit ze daar toch niet ver af.