Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijk huwelijk

17-1-2013 20:08:23
Uiteindelijk vandaag naar de pastoor gebeld ,wat blijkt dat het uur niet kan!
Want ze zijn maar met 2 pastoors en het moet in namiddag gezet worden ,omdat er begrafenissen kunnen zijn ,nu ik had graag aan gesloten op het gemeentehuis ,reden omdat ik met kleine kindjes zit!

nu weet ik niet wat te doen en zo ne vliegende pastoor vind je dat voor gemeente TIENEN en zoja waar en wat is de prijs

Met vriendelijke groeten
Iris

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 597

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik18-1-2013 7:14:10

is het niet mogelijk om het uur van het stadhuis aan te passen? wij zijn namelijk om 13u15 voor de wet getrouwd en tegen 14u de kerk.

iris
20-7-2013
 Meld misbruik18-1-2013 12:18:00

nee dat is het laatste uur dat er getrouwd kan worden voor de wet...
nu wat heb jij ondertussen gedaan als je van de wet klaar was?

groetjes Iris

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik18-1-2013 14:09:51

Ik denk wel dat er zulke organisaties zoals de vliegende pastoors ook actief zijn in Tienen.

Ik heb hier trouwens al vaak gelezen dat een kerkelijk huwelijk enkel in de namiddag kan, omdat de voormiddag wordt vrijgehouden voor begrafenissen.

Wat je eventueel wel kan doen: na het gemeentehuis rustig wat gaan eten en de kindjes laten spelen of slapen (afhankelijk van de leeftijd). Want direct achter elkaar is misschien juist wat te lang voor jonge kinderen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...