Terug naar overzicht
Wat wij hebben gedaan is de dj de namen laten afroepen per tafel. De mensen mochten dan wel zelf kiezen waar ze wilden zitten, de een zit namelijk liever langs Jan of Piet dan naast Sophie te zitten... Dus wij hadden geen naamkaartjes voorzien, enkel aan de eretafel. De dj riep ook enkel de voornamen, lekker rustig en vooral simpel, persoonlijk en dat vonden de gasten heel erg leuk.
Wij gaan het ook doen zoals Alessia, de eretafels met naamkaartjes en de anderen zitten wel per groep aan tafel maar niet op een verplichte stoel, die kiezen ze zelf. Hoe we het gaan overbrengen naar de gasten waar ze zitten, weten we nog niet goed... nog eventjes over nadenken!
Bij ons zal het ook hetzelfde zijn.Iemand roept gewoon de namen af en zegt aan welke tafel ze mogen gaan zitten.Op welke stoel, dat mogen ze zelf kiezen...
bij ons krijgt iedereen bij het binnenkomen een kaartje met de naam van de tafel waar ze zitten. op de tafels staan dan de tafelnamen. per tafel mogen de gasten dan zelf kiezen naast wie ze zitten.
bij ons is ons thema liefde is...ieder koppel/vrijgezel krijgt een doosje in hartvorm met daarin de spreuk die overeen komt met de spreuk van een tafel, dat doosje dient direct ook als bedanking en er zal naast een spreuk ook wat bruidsuiker inzitten,naamkaartjes doen wij ook niet, mss enkel aan de eretafelgroetjes
schoon ideeen,vooral dat van Saskia...ons thema is "Hartstocht"...
Onze "eretafel" is eigenlijk de tafel van het bruidskoppel samen met alle goeie vrienden, ik geloof dat dat een tafel van meer dan 20 personen zal worden ... Dat vind ik zo een veel lossere sfeer, want wat zeg je tenslotte de hele tijd aan je ouders, broers? Je ziet die dan ook al veel zo. Ook voor de ouders is het leuk tussen hun eigen broers en zussen te zitten.We gaan wel met naamkaartjes werken op de tafels, want anders zal dat in een soepje lopen denk ik. Ikzelf vind het ook altijd leuker op een feest als ik een plaats krijg toegewezen, dan als iedereen moet "vechten" voor het beste plekje aan tafel.