TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ne
28-9-2013
|
18-1-2013 12:40:03
Leuke site seg! Maar persoonlijk durf ik nooit schoenen te kopen zonder ze te passen. Je kan altijd een foto uploaden via bv www.tinypic.com en dan de link hier posten.
|
|
ilse
24-8-2013
|
18-1-2013 12:42:52
EN WAAR IS DAT ADRES?...dank je goed nieuws
|
|
Delphine
14-9-2013
|
18-1-2013 12:51:13
Hey Joke!
Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor je schoenen? Ik was er ook over aan het denken en keek onlangs nog eens op de site, maar ineens was het superveel duurder dan ik vroeger al gezien had (boven de 200 euro voor een paar pumps met een laag hakje?).
Groetjes!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
18-1-2013 13:52:56
Wat bedoel je met "breder gemaakt aan de tip"? Als de tiop t esmal is, heb ik snel last van pijnlijke tenen, dus dat zou ideaal zijn als ze die wat breder hebben :)
Ik heb namelijk ook al vaak op de site gaan neuzen :) Welke kleur heb jij genomen? Ik moet spierwitte (zoals blad papier) schoenen vinden, en dat is niet zo eenvoudig in een ivoor-bruidswereld :)
|
|
Joke
25-5-2013
|
18-1-2013 14:08:09
Heey! Ik heb een foto geupload op die ene site: http://tinypic.com/r/2iaeofk/6 Ik heb mijn schoenen gemaakt van een gewone pump met een brede hak van 3cm met ivoor zijde met daarover kant ("lace" in het Engels") en dan versiert met 2 roosjes, ik heb ook "trimming" toegevoegd, dan heb je zo'n zijde lijntje langs schoenen. Ik had eerst op voorhand staaltjes stof besteld om de juiste kleur te hebben, ze hebben ook witte zijde en die is toch echt vrij wit. Ook de "lace' is vrij wit. De staaltjes kosten denk ik 12 euro, maar omdat het toen meer eerste aankoop was betaalde ik er maar 2 euro voor. Soms doen ze acties (zoals deze week) en dan kosten de schoenen (pumps) rond de 165 euro. Ik heb 200 euro betaald omdat ik besteld had na de feestdagen (niet slim natuurlijk he... maar ja). De shipping is ook gratis, ik heb geen onvoorziene kosten moeten betalen. In het pakje zitten al leren zooltjes, gelzooltjes en zooltjes voor aan de hiel (dat had ik nog nooit gezien...). Ik denk ook dat ze in februari terug goedkoper gaan worden, ze zullen wss opgeslagen zijn door de feestdagen (denk ik he). Ik heb de tip van mijn schoen idd wat breder laten maken, daarmee bedoel ik dat ik mijn voeten heb opgemeten :) en ik heb ook een bepaalde schoen die nooit knelt (schoenen van Noë) en daar had ik gemeten dat mijn breedste punt 8 cm is, dus heb ik gevraagd om dit aan te passen. Ze maken echt de schoenen op maat dus je kan ook als je één kleinere voet hebt en een grote perfect laten maken. Ahja ze leveren aan huis, het duurt ongeveer 4 weken zeggen ze dat ze toekomen maar bij mij was dat al binnen de 2 weken. Ik kan eigenlijk niks anders dan lof zeggen :)
|
|
Sara
15-6-2013
|
18-1-2013 14:54:09
ik heb mijn atypische bruidsschoenen ook besteld bij hen en ben super-, supertevreden! fantastische service en echt op maat! en ik kan dat beamen want in de meeste schoenen doe mijn voeten enorm veel pijn.. ik heb 165€ betaald maar het was toen net een actie waarbij de levering gratis was:-D ze hebben zelfs speciaal voor mij een blokhakje gemaakt van 2 cm hoog omdat ik dat mooier vond dat de fijnere "kitten heels".
|
|
Kim
8-6-2013
|
18-1-2013 14:54:11
Ze zijn echt heeeel mooi! Ik ga zeker de site ook in de gaten houden, bedankt voor de tip!
|
|
Delphine
14-9-2013
|
18-1-2013 15:49:31
Owkei, ik zal het ook een beetje in de gaten houden. Momenteel is het 209 euro voor de pumps (wel met gratis verzending), maar dat vind ik voorlopig toch nog een beetje te veel... Misschien moeten we elkaar op de hoogte houden via het forum als er acties zijn? :)
|
|
ilse
24-8-2013
|
18-1-2013 17:28:08
IK VOND ER DAARSTRAKS .......BLOEDMOOIE BIJ ETSY...bestelde ze en kreeg een mail,da'k alles op moet meten,want ze worden met de hand gemaakt,exclusieve wow wow keimooi!!! maaaar zo speciaal ze zijn niet voor dagelijks,wel voor die dag en ander feestjes!!!
|
|
ilse
24-8-2013
|
18-1-2013 17:46:25
ook met kant,satijn en roosje,parels en shwarovsky steentjes in' cremekleur wow!!!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
19-1-2013 17:33:26
Ik zou het ook wagen hier schoenen te bestellen maar ben wel bang voor de maat aangezien ik of een 37 of een 37,5 of een 38 heb. Zeeeeer vervelend dus :( Maar je mag ze altijd terugsturen als het niet goed is dacht ik. Ik ben echt in twijfel maar vond hier echt mijn droompaar. Zitten deze schoenen even zacht als trouwschoenen? (trouwschoenen vind ik zo lelijk) :(
|
|
Joke
25-5-2013
|
20-1-2013 10:02:44
Heey Marieke,
De schoenen zit echt wel goed, er zit wel niet zo'n 'zacht laagje' op zoals sommige schoenen van Elsa coloured shoes, maar ik mis dat niet. Omdat ze op maat gemaakt zijn, zitten ze ook beter (het knelt nergens wat bij mij heel uitzonderlijk is :)). En omdat het nergens knelt, mis ik dat zacht laagje niet.
Ik heb mijn voet opgemeten en zo mijn maat doorgestuurd. Wat nog makkelijker was, is dat ik een paar schoenen genomen heb die perfect zitten en die heb ik opgemeten. Ze hebben deze maat perfect nagemaakt dan.
Veel succes ermee!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
21-1-2013 8:04:44
oh Joke goed idee! Bedankt voor de tips! :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|