Terug naar overzicht
Een speelgoedautootje? Dat gaan wij waarschijnlijk geven aan onze bruidsjongen (7 jaar).Ik heb ook al gehoord van iemand die ballonnen gaf (zo'n klein trosje, mooi samengesteld).Onze bruidsmeisjes (2,5 jaar en 6 jaar) krijgen waarschijnlijk een zelfgemaakt mini vilten boeketje.
Dag Silke,Ik heb zelf 2 bruidsjongens (3 en 10 jaar) en 3 bruidsmeisjes (11, 5 en 3 jaar). De jongste 3 wou ik bloemblaadjes laten strooien, maar omdat ik een mandje wat flauw vind, ben ik zelf in vilt schoudertasjes aan het maken om de blaadjes (in ons geval fluo vlinders) in toe doen. Dat oogt toch wat stoerder en hipper ;-)Grtjs, eva
een stoere knuffelhondje fifi zijn echt super mooi maar ga volgen als er andere ideetjes zijn !!
Mijn oudste zoon (zal dan vijf zijn) zal een bordje naar voor dragen met 'Hier komt de bruid' .Zijn broer (dan 2.5) geef ik niets tijdens het naar voor lopen, denk dat het op die leeftijd al moeilijk genoeg is zo tussen het volk. Als ze willen, houden ze elkaars handje vast.Een van de twee zal daarna ook de ringen brengen.En ik denk eraan van ze wat snoepjes te geven eens ze vanvoor zitten omdat ze het zo flink (of niet :-)) gedaan hebben :-)
Je kunt hen ook altijd elk een beer geven met een ring aan. Of je kunt hen bellen laten blazen in plaats van bloemblaadjes strooien...
Hey, Merci voor alle leuke ideetjes. Daar kan ik al wat mee doen. Dat bellen blazen vind ik wel tof. Ik heb bij vrienden ook al zo een boulderwagen gezien die de kindjes dan vooruit konden trekken. Ook wel leuk gedaan, maar niet meer origineel dus voor onze trouw :p Groeten, Silke