Terug naar overzicht
Strapples past inderdaad steeds.Als dit comfortabel genoeg is voor jou kan dit perfect. Als je voor een jurk gaat met lange uitsnijding op de rug kan zo een bh natuurlijk weer niet het.
Ik zou dat pas er na kopen.Misschien wordt je verliefd op een satijnen jurk met open rug of heel lange v-nek, of schijnt kant door de stof door (broebelkes)...
Ik zou dat ook pas nadien kopen. Je zou denken dat strapless onder elke jurk past maar onder de mijne gaat dat bijvoorbeeld niet omdat die een vrij laag uitgesneden rug heeft. Daarom hebben ze in de winkel ook beslist om een BH in de jurk te verwerken. Ik hoef dus helemaal geen lingerie (allez, toch geen BH) te kopen
Ik zou dat dan weer wel kopen en dragen om te gaan passen. Blijkt het uiteindelijk toch niet onder DE jurk te passen, dan mag je nog een keer lingerie shoppen Uiteindelijk heeft een vrouw nooit te veel lingerie
Ja, daar heeft Gitte gelijk in. Om een jurk te passen is dit zeer praktisch. Anders gaan ze jouw soms in de winkel zo een bh aan willen doen. Als je die dan al draagt, is dit toch net wat aangenamer
ik zou precies nog wat wachten. bij mij veranderd mijn bh maat vrij snel als ik bijkom of afval en dan kan het zijn dat je bh niet meer 100% past.en inderdaad de stijl van je jurk is toch ook wel belangrijk, niet alles strapless gaan onder een strapless jurk.
Ik zou ook wachten. Ik heb mijn jurk al, maar wacht tot een maand voor m'n huwelijk voor goede lingerie? Indien je vermagerd of bijkomt past dit dan natuurlijk niet zo goed meer.En idd best wachten tot je je jurk hebt om te kijken welke lingerie eronder zou passen.
Dag Nathalie,Bij Mia Minta zeiden ze me van de lingerie(en de schoenen) mee te brengen naar de eerste pas.Om te kopen zou ik inderdaad wachten tot een maandje voor de eerste pas, dat je tijd hebt om iets passends te vinden.Tenzij je natuurlijk nu inderdaad verliefd bent op een setje, dan zou ik niet wachten uit schrik dat het weg zal zijn tegen dan !Hannelore