Terug naar overzicht
Hoi!Ik heb geen ervaring met trouwkleedjes maar ik heb daar al 2 keer avondkledij gekocht: zeer vriendelijke mevrouw en zeer schappelijke prijzen! Zou toch eens binnenlopen, je weet nooit :o)Groetjes,Barbara
Bedankt Barbara!Kheb afspraak voor zaterdag, hopelijk vind ik daar iets prachtig!
Hey, ik ben 14 dagen geleden bij couture anny geweest. Ik kwam daar gewoon toe en ik mocht direct beginnen te passen. Ik had zelfs geen afspraak! Die mevrouw was heel vriendelijk en heb mijn droomkleed daar gevonden!! Ik heb het wel nog nie gekocht maar dat komt zeker en vast binnenkort wel!! Ze zei dat ik kon wachten tot begin november omdat het dan opendeurdagen zijn en je een korting krijgt van 10procent.Dat is toch al iets he. de kleedjes waren ook nie zo duur als op een ander vind ik.Hopelijk vind je daar iets en laat iets weten hoe het afgelopen is he!!!GroetjesIsabelle
Hey,Toen ik begon te kijken voor een trouwkleed, was dat de eerste winkel waar ik binnen geweest ben. Ik was al hypernerveus, maar toen ik buitenkwam stond ik op instorten. Die deed echt uit de hoogte tegen mij en constant bevelen. En trouwens de kleedjes vond ik een ware verschrikking zelf ook. Nu ja, smaken verschillen en ik moet wel toegeven dat ik hoge eisen stel.
Hey,Ben dus zaterdag naar Couture Anny geweest. Ik vond het ze zeer vriendelijk en de prijzen zijn inderdaad schappelijk daar.Jammer genoeg heb ik niet direct iets gevonden, alhoewel ik de collectie Brinkman en Leijten wel mooi vind. Alleen, past het niet zo bij mij. Dus, ik ga mijn zoektocht verderzetten.Groetjes, Wendy