Terug naar overzicht
misschien als je goed zoekt in Tunesië ... of anders Agadir / Marrakesh ... of Turkije, maar ook daar is het heel goed zoeken! idem voor Egypte...
Hoi Elsje,Wij gaan in augustus naar Lara (dicht bij Side in Turkije)Hotel miracle resort.Ik heb daar al hele goede reacties over gehoord.Maar ofdat het er druk is in mei dat kan ik je niet vertellen.Je kan eens ff googlen op neckermann.beVeel succes in je zoektocht ;-)Houd ons op de hoogte he :-)
De Griekse eilanden? Eind mei is het daar al best goed qua weer.Of Cyprus?Wij gaan half mei (volgend jaar) rondreizen in Jordanië. Daar zou het dan ook al serieus goed weer zijn. Mijn eerste gedachte qua onze huwelijksreis was overigens Griekenland, maar eigenlijk dromen we al jaren van Jordanië en dat wordt het dus.
Marokko, Andalusië, Griekse eilanden,... Allemaal vrij budgetvriendelijk en mooie bestemmingen, zeker in mei al mooi weer daar.groetjesJoyce
oh en ik vergeet het nog; Madeira is suuupermooi in mei, ik weet alleen niet wat dit voor jullie budget doet ... maar 't is er schoon! dat en de Blumenriviera (= Noord-Italië): ook errrrg mooi en te doen met de auto of vliegtuig!
Bedankt voor alle tips!!! en @Martine, wij zijn een paar jaar geleden op rondreis door Jordanië gegaan en het was ongeloofelijk! Met natuurlijk als hoogetepunt Petra! Wij zijn in december gegaan en toen was het er zelfs nog goed weer!
@Martine, doet er mij op denken, mijn profielfoto is met de Jordaanse lucht, zie je al onmiddellijk hoe goed weer het er toen was :-)
Hallo ,We zijn al enkele jaren in mei naar Griekenland geweest Altijd goed weer ong 25 graden .Wij gaan nooit naar dezelfde plaats , nemen altijd wel een luxe 5 sterren hotel .Als je houdt van natuur , cultuur en de vriendelijkheid van de mensen daar +het lekkere eten is dit een uitstekende bestemming en nog betaalbaar Groetjes