Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

18-1-2013 21:56:23
Hoi allemaal!

Na al maandenlang allerlei dingen opgezocht te hebben op dit forum, eindelijk mijn eerste post!

En meteen al met een vraagje: we zijn vandaag langs de Ava geweest om ideeën op te doen voor onze bedankjes, maar we vonden niet direct iets dat volledig naar onze zin was. We zijn van plan om snoepjes (moeten nog gekozen worden) zelf in doosjes te steken, maar nu zijn we dus op zoek naar drukkerijen (ook online) die bijvoorbeeld eenvoudige vierkante doosjes hebben en met een voorbeeld van de uitnodiging aan de slag gaan. Tot nu toe nog maar één site gevonden die dit ongeveer doet, en da's suikerzoentje.be.

Dus nu vraag ik me af: heeft iemand hier ervaring mee, en welke sites of drukkers (liefst omgeving Turnhout) doen dit ook?

Of kan je dat bij de meeste drukkers sowieso wel laten doen? We zijn nog niet concreet voor uitnodigingen gaan horen, dus weinig ervaring hiermee. :) Alvast bedankt!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 682

cynthia
5-4-2013
 Meld misbruik19-1-2013 1:25:10

Hey Sofie, Wij hebben bij AVA dwerghartjes gekocht in de kleuren van ons huwelijk De zakjes hebben we gevonden in een doorsuiker winkel deze zijn nu wel met tekst op maar je kan eventueel een fotootje van jullie er aan hangen in de plaats van iets te laten drukken , wij hebben ook zo van die kleine was speldjes gekocht met een hartje aan Succes !! En laat me iets weten Cynthia

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 9:20:09

Je kan bijvoorbeeld ook gepersonaliseerde stickers laten drukken en die op de doosjes kleven.

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik19-1-2013 11:08:22

Bedankt voor de suggesties! Ik ga in elk geval eens horen bij drukkerijen, ik vermoed dat sommigen ook wel bv. doosjes voor suikerbonen en zo printen, maar kleine wasknijpers en stickers zijn al heel goeie ideeën!

nancy
31-3-2016
 Meld misbruik20-1-2013 16:38:07

De mijne komen van light in the box en zijn prachtig

Goede kwaliteit en dit voor een spotprijs
Ga maar eens kijken op die site, staan leuke dingen tussen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...