Terug naar overzicht
Zijn jullie ook bij Sofie de Nys geweest?
Leuk he, als alles zo op zijn plek begint te vallen! ;)Different bodies, one soul (dit hebben mijn vriend en ik allebei laten tattooëren)En onze volgende tattoo wordt : (Hij) From this day forward.. (Ik) I carry your heart with mine. Met een beetje moeite passen die mss nog net in een ring? :)
Ik wil graag "Altijd bij jou" in onze ringen laten graveren, dat vind ik zo simpel en schattig
Hey datumgenootje :-)Leuk als het allemaal zo vooruit gaat. Wij hebben onze trouwringen ook al, echt een fijn gevoel! Wij hebben gewoon onze namen en de datum erin laten graveren (dan stond het al bijna vol...)Ik heb nu ook echt het gevoel dat er nu zoveel "moet" geregeld worden. Wij zijn nu vooral bezig met de uitnodigingen. Binnenkort ook naar de zaal om alles concreet te maken.En ik moet dringend achter schoenen en lingerie tegen mijn eerste pas!Brr, soms krijg ik toch de kriebels hoor! Maar toch ook nog genieten :-)GroetjesJoyce
Leuk om te lezen dat wij ongeveer even ver zitten :) Wij zijn deze week ook gaan kijken voor ringen en was blij ze eindelijk te hebben gekozen!! Nu afwachten een week of zes tegen dat we ze hebben! En deze week gaan we kijken voor de uitnodigingen vorm te geven !! Ik heb ook het gevoel dat we nog veel moeten doen :)
Ja inderdaad, wij zijn daar geweest, jullie ook, Karen heel leuk hoor , ga ik zeker onthouden :p Ja this zo spannend eh :) Ik heb ook het gevoel dat ik zoveel nog moet doen! Ons huwelijkkaars hebben we ook al :) onze uitnodigingen zijn bij de drukker :) hopelijk komt dat ook in orde, mijn lingerie heb ik besteld bij de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht! Wij mogen morgen naar de zaal onze menu gaan proeven spannend e :)
Inderdaad spannend! Wij dinsdag naar de drukken en vrijdag onze menu proeven en we krijgen alle info die we nodig hebben van de zaal! Ik denk dat we dan ook een hele stap vooruit zijn!!
Ja , is leuk eh zo meisjes leren kennen met de zelfde trouwdatum! :)
Ja, dat is het toffe aan dit forum. Eens horen waar iedereen zoal mee bezig is die in dezelfde periode trouwt :-)En ideetjes opdoen, kan altijd van pas komen!Onze uitnodigingen zijn nu bij de drukker voor een proefdruk, normaal ontvangen we die deze week. In februari gaan wij ook alles met onze zaal bespreken.Maar het meest kijk ik nu toch uit naar de pas van mijn kleed in februari!!