Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 75 dagen op de teller en mijn TO-DO lijstje

19-1-2013 1:40:38
Hallo bruidjes van april !! Hoever staan jullie in de planning hebben jullie nog veel te doen ?? Dit is wat ik allemaal nog te doen heb voor de grote dag - de ballonnen gaan bestellen voor in de kerk ipv bloemen Bij deze een vraag : zijn er bepaalde bloemstukken verplicht in de kerk ?? - juwelen voor mezelf armbandje oorbellen kettinkje liefst van swarowski - schoenen voor mijn toekomstige man - bloemenmandje - ring kussentje - taarttopper - het misboekje laten nakijken door de diaken - de uitnodigen opsturen ( normaal einde deze maand zeker ! ) - huwelijks kaars (iemand goed adresje ) ??? Laat iets weten aan mij bruidjes !!! Sta ik er goed voor ? Groetjes Cynthia

cynthia
5-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 829

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik19-1-2013 9:34:02

Heey,
Ik heb mijn juwelen (van swarowksi) gevonden op weddingfactorydirect.com. Ze komen wel van Amerika, maar bij mij was alles heel mooi ingepakt en mooi zoals op de foto's!

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik19-1-2013 12:35:21

Wij zijn gisteren onze ringen gaan ophalen bij FDO, supermooi, echt heel tevreden. Ook proefmake-up gehad, mooi, maar niet echt ik, dus ga ik terug voor een 2de sessie. Zonet proefdruk uitnodigingen gaan halen, alles in orde, ze kunnen gedrukt worden :-).
Dinsdag afspraak met de DJ, daar nog eens met de fotograaf...misboekje is goedgekeurd, kindjes hebben kleren, ventje in orde. Ik nog lingerie zoeken. En dan nog wat knutselen. Bloemen zijn beslist, muziek kerk is ook zo goed als in orde... Laat de Big Day maar komen:-). Nog veel plezier!!!

cynthia
5-4-2013
 Meld misbruik20-1-2013 9:57:48

We zijn der inderdaad klaar voor laat de BigDay idd maar komen !!! Succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...