Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie Kleedje gevonden!!

19-1-2013 13:58:16
Oooh ik ben zo blij! Mijn dag kan niet meer stuk!! Ik had op 5 februari een afspraak met Mia Monta in Zottegem.
Nadat ik op de website nogmaals had gekeken, zag ik dat het opendeurdag was sinds gisteren.
Ik heb dus de mama en de zus opgetrommeld om toch vroeger dan 5 februari te gaan en voila sie, deze morgen geweest en al direct enkele kleedjes gepast.En het is toch dat ene geworden dat ik al in het boek van For Lovers had zien staan. Een creatie van Leijten.

Nu vroeg ik me af, het is de eerste winkel die ik heb gedaan en heb al beslist dat ik dat kleed neem en voorschot betaal. Is dit niet te rap? Maar ik vond het zo prachtig en voelde me er zo goed in! En het is met een sleep zoals ik al altijd gedroomd heb!
Zijn er nog bruidjes die zo snel beslist hebben? (1 winkel bezocht en dezelfde dag beslist). Ik heb nog eens 10% korting gehad ook!

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 634

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-1-2013 14:11:33

ben gisteren ook voor de eerste keer geweest - had ik exact mijn goesting gevonden, had ik dat ook gedaan!
nu was er eentje dat ik wel mooi vond, maar nog niet helemaal waaaw... dus ik ga nog even verder kijken, maar misschien ga ik toch wel voor dat eentje :-)
dus ik denk dat het wel normaal is, misschien zijn er andere bruidjes die daarin meer ervaring hebben!

kylie
28-9-2013
 Meld misbruik19-1-2013 14:20:32

Ik ben ook maar naar 1 winkel geweest, daar mijn droomkleedje gezien, 3 weken gewacht en erover nagedacht en gisteren gekocht :)
Heb in totaal maar 6 kleedjes gepast

Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik19-1-2013 14:39:49

Ik zag mijn kleed & ik was op slag verliefd erop, meteen beslist om het te kopen & nu, 6 maand later nog geen spijt van ;)

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik19-1-2013 14:59:05

Dag Nathalie!

zo toevallig! Ik stond daar vanmorgen ook te passen en heb je gezien!(ik was degene met kort donker haar, we waren met twee om te komen passen)
en ja hoor: ik heb ook besteld!
Dus net als jij de eerste winkel die ik deed en meteen besteld (met korting)

Ik moet zeggen dat ik jou heel mooi vond in je kleed!

Bij mij is het uiteindelijk een samenstelling geworden van vanalles, dus zal echt helemaal uniek zijn.
Mijn huwelijk is pas voor november.
Dat van mijn collega'tje voor augustus, dus we moeten nog eventjes wachten.
Zij heeft trouwens ook besteld en het was ook voor haar de eerste winkel die ze deed :-)
Maar die styliste heeft ons zo goed geholpen, met een engelengeduld, dat het helemaal is soals ik wiil.

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat als ik thuis kwam, ik niet euforisch was. Ik ben heel erg blij, ik vond het mooi en mijn raadgevers ook. Maar kreeg even schrik, omdat het nu DAT zal zijn hè. Ik ben een grote twijfelaar. Maar om mezelf te overtuigen ga ik dus nu niet meer elders kijken.
Dinsdag gaan we terug om de maten te nemen (die afspraak lag al vast, maar dan hebben we geen korting)

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik19-1-2013 16:27:07

Hey,
zo grappig :-) ik denk dat ik weet wie jij bent! ja ik heb toch dat kleed genomen met die bloemen op die schouder zo met dat grijs, vond het veel beter bij me passen dan het ander dat zo wat aansluitender was... en ik voelde me er super goed bij!

Ik had een afspraak op 5 februari maar heb ze dan geannuleerd... ik mag pas 10 augustus teruggaan, ze heeft mijn maten al opgenomen. Ik ging het zelfs bijna zo meenemen naar huis, zo mooi vond ik het!

was jij degene die boven de jurk ook nog iets aanhad tegen de koude? ik ga niet vertellen hoe het eruitziet hoor, zie dat er hier mensen zitten die je kent, wil dat niet doen :-) als het dit was dan zag je er stralend uit!

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik19-1-2013 16:59:52

Hey,
Ja, aangezien het voor ons november is, zal ik er iets bovenaan moeten dragen (damn, weer 250€ bij)
Ik heb uiteindelijk voor dat gekozen, maar met heel erg veel aanpassingen! En dat vond ik er wel heel leuk aan. Topje van hier, lint van daar, tule aanpassen...jaja, zal mooi worden.
Oei, zo lang wachten??
Geloof dat ze zeiden dat ze heel de maand Juli gesloten zijn (hun dochter trouwt ook), dus da's dan al een hele maand dat er niet gepast kan worden.

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:06:51

Ja ik vond het heel mooie kleedjes! Ik was deze week in Brugge en ben de Linea Raffaelli binnen gestapt. Had vroeger altijd gezegd dat ik hierin wil trouwen maar na een kleed te zien dat de naad op springen staat, vroeg ik me toch af of de prijs-kwaliteit wel klopt...
ik ben zo gelukkig met mijn kleed! Jij zal ook stralen!

ja ik trouw eind september dus in augustus is goed! De mama betaalt mijn kleed dus ze kan ondertussen nog wat sparen, zit er wel wat mee in dat ik haar zo gepluimd heb maar ik vond het zo mooi en zij ook.

Ik had een afspraak 30 jan in Robel in Roeselare, ze hebben daar ook leijten en mijn schoonmama gaat mee dan. Ik ga nog gaan maar enkel dat kleedje passen zodat mijn schoonmama het ook ziet. Je kan daar ook suitekledij vinden en het was ook voor dat, dat we gingen.

Elien
13-7-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:07:04

Mijn verhaal lijkt heel sterk op het jouwe!!

Ik was ook gewoon naar een opendeurdag bij Mia Monta geweest (in oktober), gewoon om eens te gaan kijken. Een mevrouw vroeg mij wat mijn smaak was en beschreef het. Ze haalde er een kleed uit en toen ik het aanhad, was het eigenlijk wat ik echt wou. Ik kon het niet geloven en heb nog 5 kleedjes aan gehad, maar ik vond het eerste echt helemaal bij me passen.
En mijn kleed diezelfde dag nog besteld in de eerste winkel die ik bezocht.
Mijn is ook eentje van Creations Of Leijten!
Heb nadien nog getwijfeld of ik niet te snel beslist had en nog zitten kijken naar kleedjes.
Maar ben nu echt overtuigd dat het beste kleed is voor mij ;).

Dus zoals je ziet ben je niet alleen !!

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:15:22

Zo leuk om lezen allemaal! Bij mij is het ook van Leijten.
Ik betaal alles zelf (zijn al 14j samen en hebben drie kindjes, dus sponsering zal er niet inzitten) en moest wel effe slikken nadat ik het voorschot betaald had...
Maar door te lezen dat het bij jullie ook zo gegaan is en doordat jij als persoon die mij niet kent zegt dat het mooi is, heb ik het al iets beter verteerd.
En 't ventje vindt het ook OK. Ik heb aan de hand van wat foto's op internet kunnen "tonen" hoe het ongeveer gaat zijn, oef!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik19-1-2013 17:36:29

Blij om dit allemaal te lezen ook! Ik heb het al verteld aan mijn mama dat je hier ook op dit forum zit :-) Ja ik vond de voorschot toch ook veel hoor, de helft... amai!

Elien, welk kleed heb jij? toch niet met wat grijs in en bloemetjes? anders hebben wij hetzelfde ;-)

dat het maar snel september is! Ik wil dat kleed terug aandoen, ik wou het alsmaar terug aandoen in de winkel! En toen ik een ander model aanhad, eentje waar ik blijkbaar iets slanker mee zag volgens de zus en mama maar toch was het niet mijn ding, stond ik de hele tijd naar dat ander te kijken ipv in de spiegel :-)

joepie!! ben zo blij!!

Elien
13-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 9:43:43

Mijn kleedje is klassieker ;). Het is nr 78688 op de website.
Ik mag 21 mei terug gaan en kan niet meer wachten eigenlijk.
Geniet ervan als je het op 30jan terug kan aandoen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info