Terug naar overzicht
oooh fijn fijn fijn!! nu aftellen naar 23 februari dus ;)
spannend eh evy :) hoe ist met de kapoentjes zijn ze al wa beter?
Hoi Evy,Leuk he... Ik mag n dagje later gaan kijken.. Het mijne is ook binnen.Best een spannend moment vind ik, net zo spannend als gaan kijken voor een kleed.Maar nu ga je je eigen kleed passen, is toch wel speciaal vind ik ;-)Ik begrijp je gevoel :-)Waar heb jij je kleed gekocht?groetjes, Krista
Ja hoor een heel fijn gevoel. Ben super benieuwd om eens te zien hoe het nu zal zijn. Kan al bijna niet wachten. Ik heb mijn kleed bij het bruidsparadijs gekocht en die zijn nog steeds super vriendelijk. Waar heb jij jou kleed gekocht Krista? Hopelijk vind ik het nog steeds zo mooi want heb achteraf toch af en toe getwijfeld. Want het is wel wat speciaal. En vraag me dan af of familie en vrienden het wel zouden mooi vinden. Maar we zien wel. Hey Katrien ja ze enorm spannend was hier opeens van vrolijkheid aan het rond fladderen hihihi. Met de kindjes is alles terug in orde. Ben content. Jij nog geen nieuws over u kleed?
Hey Evy,Ik heb mijn kleed gekocht bij Youniek, Ik vind ze daar ook super vriendelijk, super service, ik voel me daar op mijn gemak...Je moet niet twijfelen, als het gevoel goed zat, zit het nu nog altijd goed...Ik hoop alleen dat het goed zit en goed voelt ...Wat familie en vrienden vinden vind ik bijzaak.. Ik hoop dat mijn ventje waaaw gaat zeggen dat vind ik belangrijk. En dat ik mij er goed in voel...We moeten er een hele dag in rondlopen he ;-)Hou me op de hoogte hoe het geweest is ...Lieve groetjes, Krista
Hey Krista. Het is waar wat je zegt dat we er ons zelf goed in moeten voelen. En bij het keuzemoment voelde het perfect en zag het er al mooi uit. Ik denk wel dat mijn ventje waaw zal zeggen want had voor ik opzoek ben gegaan met hem al eens naar enkele websites gekeken. En hij heeft mijn kleed dus tussen alle andere ook gezien en had toen toch gezegd dat hij het mooi vond. Dus fingers crossed. Ik hou je zeker op de hoogte. Hopelijk verloopt het bij u ook super. Veel succes alvast. Hoopvolle groetjes Evy
30 januari mag ik gaan :) Ben vandaag mijn menu gaan eten en twas heerlijk :)