Terug naar overzicht
wij hebben voor communnielied ook ik heb je lief van paul de leeuw, is wel mooi hoor....
ja ik vin het ook wel mooi ma toch iets in me zegt nee liever niet kweet ook niet waarom dus ben aant zoeken na een andere ma vin geen ander die ik mooi vin
wij hebben garry barlow forever love voor ondertekenen
tijdens ondertekenen hebben wij Forever and always van Shania Twain... You raise me up hebben wij gekozen als intredelied van mezelf.
From this moment van Shania TwainIk hoor bij jou van Marco Borsato
Candy, nog een vraagje. We zijn deze week bij pastoor Bob geweest voor onze papieren van de doopsels. Heb jij dit al moeten doen? Ik dacht dat we ook nog een ganse ondervraging gingen krijgen over waarom je voor de kerk trouwt maar blijkbaar niet. Hoe is dit bij jouw bezoek gegaan? groetjes!
@ Rebecca, wij zijn als ik me niet vergis ergens in november geweest,hij heeft onze gegevens opgeschreven en ging dan contackt op nemen met ons geboorte stad voor al de papieren na te vragen van de doop enz.Wij hebben ook niet echt een ondervraging gehad hij was meer bezich over zn auto enz wat wij ook al heer raar vonden we komen langs voor onze trouw vast te zetten enz en hij vertede gewoon zn levensverhaal :D
Wij gebruiken "Ik zal jou man zijn" van Raymond van het Groenewoud tijdens het uitwisselen van de ringen en "a whole new world" uit Alladin bij het ondertekenen en het naar buiten gaan (dit alles in het stadhuis)
bij ons was het the book of love van peter gabriel http://www.youtube.com/watch?v=6nZGv8VTBVE
Bij ons was het Parce que c'est toi van Axelle Red. Paul de Leeuw kwam ook wel elders in onze mis terug.