Terug naar overzicht
ik heb voor intrede chris medina what are words en uittrede westlife you raise me up
Bij mij zal het de traditionele bruiloftmars zijn.
weddingmars mendelssohn word het van ons en de suite komt binnnen in From this moment van shania twain maar wel live gezongen door onze zangeres
Wij hadden River flows van yiruma.
na lang kiezen is het bij ons you raise me up geworden!
wij komen binnen op Ons moment van Gerald troost
Bij mij speelt het orgel van de kerk de wedding mars, heeft voor mij een speciale betekenis, mijn overleden grootvader was koster in de kerk waar wij gaan trouwen. Mijn ventje en de suite komen binnen op een aangepaste versie van Marry You van Bruno Mars. Verder hebben wij ook Ik heb je lief van paul de leeuw en voor haar van gene thomas.... Uittredelied hebben we nog ....
River Flows in you van Yiruma was onze intrede van het gemeentehuis...mooi!
Ik ga voor * You're the one that I want * van * Angus and Julia Stone *.Echt prachtig!
Ik weet zelfs nog niet of ik 1 lied neem voor de suite en mezelf of 2 liedjes :s
Wij hebben als intredelied gekozen voor een instrumentaal liedje uit de film "The Holiday".Maestro (extended version) van Hans Zimmer.Dit omdat het liedje ons een heel blij, romantisch en vrolijk gevoel geeft! :-)
Wij hebben ook gekozen voor Hans Zimmer-muziek: Tennesse uit de film Pearl Harbour.
Wij hebben deze versie van de bridal march gevonden en waren direct verkocht!http://www.youtube.com/watch?v=2tiZHVMvNPA