Terug naar overzicht
volg dit even mee, we hebben zelfde probleem
Is goed Valerie, moest jij op de 1 of andere manier iets leuk vinden mag je het mij ook altijd laten weten
wij hebben dit genomen als cadeautipOmdat wij op huwelijksreis gaan, Hebben bloemen bij ons geen lang bestaan. Ons huisje heeft al genoeg prullen. Maar op ons spaarrekening staat alleen maar nullen. Dus willen jullie wat schenken? Gelieven dan aan ons spaarvarken te denken! en hebben onze rekening nummer er bij gezet
wij hebben dit genomen als cadeautipOmdat wij op huwelijksreis gaan,
Hebben bloemen bij ons geen lang bestaan.
Ons huisje heeft al genoeg prullen.
Maar op ons spaarrekening staat alleen maar nullen.
Dus willen jullie wat schenken?
Gelieven dan aan ons spaarvarken te denken!
en hebben onze rekening nummer er bij gezet
wij hebben dat heel kort en bondig opgelost: kadotip: een envelopje of rekeningnummer
wij gebruiken volgende tekst:“Ons spaarvarkentje is nog maar een uitgemergeld dier. Door hem weer gezond te maken, doet u ons een groot plezier.”groetjes
Een tijdje geleden bij vrienden gezien: een afbeelding van een envelopje, en dan erachter "voor ons huisje, boompje, beestje". (ze zijn aan het bouwen en hebben een hond) Vond ik wel leuker gezegd dan gewoon een envelop. ;)
ik heb er van gemaakt: ons huis staat vol, onze rekening is leeg ... dus als u ons iets wil schenken, weet u waaraan wij denken ! daarachter omslagje en rekeningnummer
Wij hebben:bloemen kunnen niet mee in onze reiskoffereen centje voor onze dromen vinden we toffer
Hoi Jessica,Wat denk je van zoiets?Wilt u ons iets schenken?En zit je nu iets te bedenken?Wij zitten ruimschoots in onze spullen..en hebben liever iets om ons spaarvarken te vullen...Want na de trouwdenken wij vollebak aan het bouw.Groetjes, krista
Wij hebben voor dit gekozen:Wij hebben al veel potten en pannen,maar nog duizend en één plannen.Daaronder zetten we een envelopje en ons rekeningnummer.GroetjesSybil
Ik volg ook even mee... Tegen het moment dat we trouwen is onze bouw goed in gang en aangezien we al een paar jaar samenwonen hebben we dus ook al meer dan voldoende huisraad. Ik had hier op het forum eens een tekstje gelezen over een spaarvarkentje met magere billetjes en vond dat wel grappig. Maar heb het toen niet opgeschreven en herinner mij dus alleen nog die paar woordjes... Wij zijn ook aan het twijfelen om evt. trouwfoto's te laten nemen op de werf. Wat denken jullie, doen of niet?
wij hebben:Mocht u ons met iets willen verrassen dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.
Jessie, volgens mij was dat:In ons huisje hebben we alles wat we willenmaar ons spaarvarkentje heeft nog magere billen
Nele, Super! Dat was het! Dikke merci!