Terug naar overzicht
Hey meiden.
Heb vandaag mijn trouwjurk gaan kiezen en het is een antraciete geworden, nu ben ik al volop aan het denken welke bruidsboeket hier het beste bij zou gaan qua kleur ... Ideeën of foto's zijn altijd welkom!
Grtjs
Klinkt mooi, een antraciete bruidsjurk! Ben heel benieuwd! (foto'tje...? :-)Veel hangt af van welke stijl je wilt opgaan denk ik, maar zo op het eerste zich zou ik voor donkerrode rozen kiezen denk ik...Ik had zelf een bordeauxpaarse jurk met een boeket bestaande uit crème-kleurige rozen, black magic vanda's (soort paars) en zwarte (= eigenlijk donkerrode/paarse) calla's.
Rood vind ik supermooi bij antraciet!
ik ben ook in die kleurenrichting aan het gaan qua smaak voor mijn kleed, merk ik :-) en ik zou dan ook voor een rood boeket gaan - steekt mooi af en maakt het ineens weer wat warmer ook!
Allemaal al bedankt voor de antwoorden! Zou graag foto'tje willen posten maar had mijn toestel gisteren niet mee ... maar er zullen zeker foto'tjes opkomen van de trouw alleen nog 102 dagen geduld hebben :) Ik ging normaal gisteren ook niet direct voor antraciet maar nadat ik er verschillende gepast heb vondk dat toch een uitblinker. En wat vinden jullie van dit? Donkerrood/paars vindk eigenlijk ook wel nog een goed idee maar dan moet het echt wel paars paars zijn... mss met iets zilver in verwerkt?
Allemaal al bedankt voor de antwoorden! Zou graag foto'tje willen posten maar had mijn toestel gisteren niet mee ... maar er zullen zeker foto'tjes opkomen van de trouw alleen nog 102 dagen geduld hebben :)
Ik ging normaal gisteren ook niet direct voor antraciet maar nadat ik er verschillende gepast heb vondk dat toch een uitblinker.
En wat vinden jullie van dit?
Donkerrood/paars vindk eigenlijk ook wel nog een goed idee maar dan moet het echt wel paars paars zijn... mss met iets zilver in verwerkt?
Ik zou gaan voor wit (echt wit, geen ivoor), ofwel lichtroos... google eens op bridesmaids grey dresses, dan zie je vaak hun boeketjes ;-)oof geel wordt vaak gecombineerd met grijs
Roze!? Ik heb een zwarte jurk, en werk met rood.. Omdat mijn haar ook rood zal zijn. Maar bij antraciet lijkt fel roze mij heel mooi.
Ik zou ook gaan voor felroze, bijvoorbeeld die donkerroze rozen van het tweede fotootje van Carrie. Vind ik heel mooi bij antraciet...
Ik ben zelf al verliefd aan t worden op de combinatie antraciet en heeeel licht roze zoals het 1e fotooke.... alleen jammer dat ik mijn kleed al gekozen heb... een witSharyn, ik ben heel benieuwd naar jouw foto's achteraf :)
Ik ben zelf ook nieuwsgierig maar dan wel naar het hele pakket :D en binnen een paar maand is het zover... wrm is kiezen toch zo moeilijk soms...
Ik volg mee, heb ook een antraciete rok.Ik vind fucshia wel erg mooi.Denk dat ik de bruidsmeisjes hun schoentjes ook in dat kleur ga zoeken (ze dragen een wit met grijs kleedje)
http://www.bellefleuronline.be/Webshop.asp?cat=41637&scat=&product=808375Dit dan met een antraciet lint? Prachtig denk ik...Leuke dingen op www.bellefleuronline.be en ze passen alles aan aan je wensen!
mooi hè zeg! en niet duur...
Dit vindk ook wel mooi!