Terug naar overzicht
Ocharme Ellen, probeer ook eens op kapaza & tweedehands... Verder kan ik u niet helpen want heb mijn jurk al.. Ben je er echt heel zeker van? Je hebt hem toch gekocht met het gedacht van; dit is hem!!Twijfelen over de jurk is niet abnormaal hoor!
Je mag de foto's altijd eens doorsturen. Ik heb nog geen jurk. vanwetterejolien@hotmail.beDank je
Ik ben ook nog op zoek naar een jurk, anteke@hotmail.com. Waarom heb je je bedacht?Groetjes en veel succes!
Dag Ellen, moet geen leuk gevoel zijn! Ik ben ook nog op zoek naar een jurk dus je mag me een foto sturen: niekeplessers@hotmail.comVeel succes ermee!Groetjes
Hey Ellen,Wat is er gebeurd meid? Heb je die gekocht onder druk? Of heb je gewoon vandaag een ander beeld van je huwelijk en past jouw jurk daar niet meer in? Kan je niet even babbelen met een goede vriendin of andere vertrouwenspersoon? Misschien is dit gewoon een fase?Ik wil best ook een foto'tje van je jurk, ik ben zeker dat ze prachtig is! :-) (alexiskatia2013@gmail.com)
hej ellen, ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt! bij mij hadden ze foto's getrokken in de bruidswinkel en toen ik ze achteraf te zien kreeg, was dat helemaal niet zoals ik het in de spiegel gezien had! ik vond het kleed plots niet meer mooi! nu is de twijfel wat minder geworden, maar af en toe is ze er terug! dat zorgt voor veel zenuwen! ik begrijp dus heel goed hoe jij je voelt, want ik heb net zoals jij er ook aan gedacht om nog een ander kleed te kopen...je mag me dus gerust ook wat foto's van je kleedje sturen...anadeclercq@gmail.com
Ons mama had ook foto's genomen, VRESELIJK!Onze papa heeft me uitgelegd dat dat was omdat mama de foto "van beneden naar boven" nam, ook al was het maar lichtjes. Daardoor zag ik er wel 20kg zwaarder uit... Bovendien komen de details er niet uit, en ziet alles er dof uit omdat die winkels nooit goed verlicht zijn...Een extra pasbeurt, en ik wist weer helemaal waarom ik ze mooi vond.Wanneer krijg jij jouw kleed Ann? Wij trouwen een weekje na jullie :-) Ik mag die van mij in maart proberen voor de eerste pas. EINDELIJKKnuffels Ellen, ik ben zeker dat je snel een oplossing vind!!