Terug naar overzicht
Heey! Ik vond het ook moeilijk beslissen. Ik heb toen de kosten per zaal uitgerekend, maar dan echt alles van hapjes tot diner tot stoelhoezen, zaalhuur... Soms is er toch een groot verschil en kan dat de keuze vergemakkelijken.Succes ermee!
Kasteel Gravenhof ken ik niet..Wij geven onze feest in het Hof van Nazareth.. Ik ben er ooit naar een receptie geweest toen ik 10 jaar was.. En toen zei ik: Als ik ooit trouw zal ik hier mijn feest geven.. En dat is ondertussen al 18 jaar geleden.. Later ben ik er niet meer geweest maar mijn ouders wel eens naar een receptie en andere mensen die we kennen ook naar recepties en feesten. Deze zijn altijd vol lof over eten, bediening, sfeer,...De eerste contacten verliepen ook altijd goed en gemoedelijk.. We zijn erna eens met mijn ouders gaan kijken en de zaakvoerder/kok deed de uitleg helemaal opnieuw met alle details erbij zodat ook zij wisten hoe alles in zijn werk ging.Qua zaal en tuin was mijn vriend meteen overtuigd.. Het prijskaartje dat er aan hangt is natuurlijk niet het goedkoopste.. Op 14 februari is er een valentijnsdiner.. Misschien kan je daar naartoe gaan om je keuze te vergemakkelijken?Succes!!
Beide zijn locaties die bekend zijn en waar op wekelijkse basis trouwfeesten worden afgewerkt.Tevens zit je in een categorie zalen waar je moeilijk van low budget kan spreken, met geen van beide locaties maak je een "slechte" keuze. Tussen de 2 kiezen zal louter een zaak zijn van persoonlijke voorkeur aangaande uitzicht van de zaal, budget, en wat je voorgeschoteld zal krijgen ...
Goed idee sofie! Ja en bij de ene kan je blijven overnachten en de andere niet. Maar is dat echt nodig daar kunnen slapen? Oke, we gaan moeten kiezen. Hou jullie op de hoogte.
Ivm het overnachten.. Het is voor ons een dik half uur rijden om terug thuis te geraken.. Dus we denken eraan om een B&B te reserveren in de buurt eventueel.. Ik weet het nog niet goed.. Ik weet niet of je op de website van het hof van nazareth informatie vindt ivm het valentijnsdiner? Anders wil ik het wel even doorsturen!
Ja voor ons ook. Misschien lig ik toch liever in mijn eigen bedje? We weten het nog niet. Iets in de buurt lijkt me ook een goed idee. Bedankt Sofie je bent een engel.Er staat idd niks van op site. info@cyclesemrin.beTrouwen jullie voor de kerk? Je kan ginder ook een trouwceremonie houden.
Ik heb het doorgemaild!! Ja we trouwen voor de kerk.. Maar dat doen we in de gemeente waar ik afkomstig van ben!Daar in de tuin zal het ook onwaarschijnlijk mooi zijn hoor.. Maar wat lastiger qua organisatie bij ons...Het feest begint pas om 19u en daarvoor houden we een receptie van 16u tot 18u.Ik verwacht vooral familie en vrienden in de kerk die pas vanaf 19u komen voor het diner.. Dus dat is zo wat ambetant hé.. Mensen laten komen tot in Lier voor de ceremonie en dan moeten ze weer even weg voor een uur of 3 omdat er eerst een receptie is voor verre kennissen, vrienden, collega's,..