Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Anderz drukwerk - iemand ervaring mee?

20-1-2013 10:28:22
Heeft er iemand ervaring met Anderz drukwerk uit Evergem?
We zagen hun werk op de beurs in Gent en vonden dat wel mooi en origineel.
De man die ons wat uitleg gaf sprak over 3 à 4 euro per uitnodiging met zetkosten inbegrepen voor 120 uitnodigingen. Dus qua prijs hebben we wel een idee.
Maar heeft er iemand ervaring met hen / hun manier van werken?

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1276

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik20-1-2013 12:00:37

Ik volg mee! :) Vond dat ze heel wat mooie dingen staan hadden.

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 16:35:53

Ik was ook onder de indruk van hetgeen ze te bieden hadden. Ik volg ook even mee ;-)...

An-Katrien
14-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 12:56:31

Ik volg ook mee! Er waren idd veel originele kaartjes, maar via hun site heb ik geen voorbeelden meer gevonden. Hebben jullie wel nog ergens online voorbeelden gezien?

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik30-1-2013 13:14:09

Nee, geen online voorbeelden gezien. Ze ontwerpen speciaal voor het koppel vertelde die man mij. Wij zagen een kaartje dat we heel mooi vonden en hij zei dus dat ze wel iets gelijkaardigs kunnen maken maar niet hetzelfde omdat dat exclusief voor dat koppel was. Ergens vind ik dat wel tof, dat je echt unieke kaarten hebt.
Maar dus nog niemand hier die echt met ze gewerkt heeft?

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 20:18:04

Wij hebben binnenkort een afspraak. Ik ben alvast benieuwd!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik30-1-2013 20:56:40

Wij hebben zaterdag een afspraak

vicky
9-8-2014
 Meld misbruik22-2-2014 11:39:27

wij hebben morgen ons 2e gesprek

en daarin hebben ze ons totaalpakket(uitnodiging,save the date,wenskaartje,logoontwerp...etc)al helemaal uitgewerkt .
en hebben ze ook al een voorbeeld van elk + het totale prijskaartje !
ik ben benieuwd !!

Lesley
3-9-2016
 Meld misbruik19-4-2016 13:36:47

hoi, kan er iemand mij een richtprijs geven van Anderz?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info