Terug naar overzicht
ik heb daar in het verleden ook al naar gekeken omdat we heel graag ooit egypte van al zijn facetten zouden willen zien ... en op de site van jetair kwam ik dan net altijd uit op hun eigen georganiseerde reizen? vreemd dat ze die dan niet als optie weergeven...hier is de link van de reis die wij ooit willen doen:http://www.jetair.be/vliegvakanties/Egypte/Luxor/cruise... maar ze hebben nog veel meer van dat soort reizen... of hadden, ik weet het niet! vind het echt vreemd :-)misschien reizen via Koningaap? of De Blauwe Vogel in't oog houden - zij hebben soms ook zo'n reis...ik ken iemand die al met Arke op vakantie is geweest en zij was alleszins wel tevreden (was wel naar Griekenland) - ik geloof dat zij gewoon via internet geboekt had...succes met je zoektocht!
Hey Nadia, bedankt voor je reactie!Ik heb een mailtje gestuurd naar Jetair en inderdaad, via het 'gewone' aanbod was er ook nog vanalles. Ze had eerst de duurdere dingen laten zien omwille van de huwelijksreis.Nu is het (met de reis in de link die jij aangaf) 3150 € voor 2 personen.Is al meteen een besparing van 1500 € :-) Zondag met het ventje alles eens goed bekijken.
oh super, hopelijk voldoet het ook aan je verwachtingen! typisch dat ze eerst de duurdere laten zien natuurlijk... ;-) veel plezier!
oh ja: egypte.nl (of egypte.be) is ook een leuke site, maar ik weet niet hoe de reizen effectief meevallen!