Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nijlcruise - NL touroperator?

20-1-2013 11:43:06
Hey,

we willen op huwelijksreis een 7 daagse cruise op de Nijl in Egypte doen, gevolg door een strandvakantie all in van ook 7 dagen in Hurghada/Sharm-el-Sheijk.
Ik ben bij jet air langs geweest en hun prijsvoorstel was, voor een cruise via Escape: 2300 € per persoon!!! Dat is toch wel lichtjes boven ons budget, want een totaal van 4600 € dan voor 14 dagen...

Nu heb ik online wat onderzoek gedaan en de Nederlandse touroperators bieden hetzelfde aan, maar wel veel goedkoper. Bijvoorbeeld: via kras.nl en arke.nl heb je ongeveer dezelfde reis (misschien iets minder luxe) voor nog geen 3000 € voor twee personen... Wel groot prijsverschil hé?

Nu is mijn vraag: heeft er iemand ervaring met de Nijlcruises via een Nederlandse touropertaor? Hoe zijn de boten, de begeleiding, ... En kan je ons aanraden om even naar Nederland te gaan om in het reisbureau zelf te boeken (om eventueel extra honnymoon korting te krijgen)?

Ik ben echt wel geneigd om via NL te boeken (en te vliegen dan ook) wegens de korting, maar ik weet niet goed welke touroperator te kiezen... Voorlopig heb ik Kras, Arke en Nile Travel gevonden.

Bedankt voor de hulp en tips alvast!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 825

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-1-2013 12:27:02

ik heb daar in het verleden ook al naar gekeken omdat we heel graag ooit egypte van al zijn facetten zouden willen zien ... en op de site van jetair kwam ik dan net altijd uit op hun eigen georganiseerde reizen? vreemd dat ze die dan niet als optie weergeven...
hier is de link van de reis die wij ooit willen doen:
http://www.jetair.be/vliegvakanties/Egypte/Luxor/cruise...

maar ze hebben nog veel meer van dat soort reizen... of hadden, ik weet het niet! vind het echt vreemd :-)

misschien reizen via Koningaap? of De Blauwe Vogel in't oog houden - zij hebben soms ook zo'n reis...

ik ken iemand die al met Arke op vakantie is geweest en zij was alleszins wel tevreden (was wel naar Griekenland) - ik geloof dat zij gewoon via internet geboekt had...

succes met je zoektocht!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik21-1-2013 18:46:24

Hey Nadia, bedankt voor je reactie!
Ik heb een mailtje gestuurd naar Jetair en inderdaad, via het 'gewone' aanbod was er ook nog vanalles. Ze had eerst de duurdere dingen laten zien omwille van de huwelijksreis.

Nu is het (met de reis in de link die jij aangaf) 3150 € voor 2 personen.

Is al meteen een besparing van 1500 € :-) Zondag met het ventje alles eens goed bekijken.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-1-2013 19:43:55

oh super, hopelijk voldoet het ook aan je verwachtingen!
typisch dat ze eerst de duurdere laten zien natuurlijk... ;-)

veel plezier!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-1-2013 19:45:54

oh ja: egypte.nl (of egypte.be) is ook een leuke site, maar ik weet niet hoe de reizen effectief meevallen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums