TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
18-10-2006 17:43:54
Hallo, Waarom niet gewoon samen met je man een openingsdans doen zonder de vermenigvuldiging nadien. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vriend zijn mama zit ook in een rolstoel, dus wij gaan het op die manier doen. Veel geluk en geniet er met volle teugen van!!!
|
|
davida
8-9-2006
|
18-10-2006 17:47:08
hey wij hebben de openingsdans tesamen gedaan en niet met de ouders nadien spreek dat eens af met je dj die weet daar wel raad op hebben we ook gedaan.
grtjs
|
|
Lobke
6-7-2007
|
18-10-2006 21:50:27
Ik zou het ook zo doen. Jij doet gewoon de openingsdans met je man en daarna begint het volledige dansfeest, zonder vermenigvuldigingsdansen. Ik ben zeker dat de DJ dit op een goeie manier kan inkaderen!! Zodat iedereen op de dansvloer komt!
Veel succes ermee! LobkE.
|
|
kris
|
19-10-2006 11:04:38
Wordt inderdaad nog gedaan: bruid en bruidegom doen 1 openingsdans, daarna barst het feest los. Is dit te moeilijk voor de dj, dan kan hij na jullie openingsdans de micro nemen en iedereen (ieder koppel) op de dansvloer vragen voor nog een tweede slow. Niet iedereen zal misschien direct reageren, maar de meesten wel. Dan staat de dansvloer direct vol en kan de dj daarna er direct invliegen met een swinger. Het is maar een voorstel...en af te spreken met je dj. Veel succes. Groeten dj Kris
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
19-10-2006 12:12:32
Hoi Vicky
Mijn toekomstige man en ik zijn ook niet voor de traditionele vermenigvuldigingsdans. Mijn ouders zijn trouwens ook gescheiden. Mijn vader is wel hertrouwd, maar mijn moeder is alleen. We willen samen een openingsdans doen en dan iets anders dat het feest kan doen losbarsten, zoals een plopdans of andere populaire dansen.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
kelly
12-5-2007
|
27-11-2006 12:05:07
hallo Vicky, Mijn vriend is zelf dj, wat er ook wordt gedaan,is dat na de openinsdans van jullie, jullie blijven staan.(dan moet je op voorhand al wel vragen om servetten of zo rond te delen) en de andere komen rond jullie staan. en dan " les lacs du connemara". en dan is het feest begonnen, en is jullie probleem opgelost. Dit hebben we al verschillende keren gedaan en ze vonden het allemaal heel tof.
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|