Terug naar overzicht
Leuke website. Prijzen vallen ook goed mee precies. Voor dat geld zou ik het risico niet nemen en de online bestelling proberen. Je kan nooit genoeg juwelen hebben,toch :)
ohh je trouwt op mijn verjaardag - kan niet anders dan een leuke dag worden ;-) geniet ervan!ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar ga dit wel even volgen, kan maar interessant zijn!
Hoi!Ik heb via Glizy Secrets haaraccesoires - oorbellen en armband besteld.Op een zaterdag online besteld, op donderdag diezelfde week stond het pakket al voor de deur (levering zou normaal naar België max. 10 werkdagen duren). Je kan ook online je pakket volgen.De kwaliteit van de juwelen zijn ook verrassend goed vond ik.Omdat dit zo een goede ervaring was, heb ik ook voor de mama een haarjuweel besteld.
Ik kocht mijn haarkam daar en ben uitermate tevreden. Ik had het in een week thuis geleverd gekregen, mooi verpakt en een echt mooie afwerking van het juweel. Ik kan het alleen maar aanraden. Het ziet er in het echt nog beter uit dan op de site.
Heel tevreden klant van Glitzy. Schrijf je in op hun nieuwsbrief, je krijgt elke maand wel een kortingscode toegestuurd die gemakkelijk de prijs van de verzendingskosten goed maakt. Veel kiesplezier!
Hoi Jennifer, ik weer.... :-DIk heb mijn armband, oorbellen, haarspeld en tiara besteld bij Glitzy Secrets.Deze kreeg ik vrij snel aan (een dikke week later). Heel mooi en goed stevig verpakt.Ik had ook een ketting, maar deze paste niet zo mooi (heb nogal een dikke keel en de ketting was te kort) maar ze was wel prachtig op zich...Deze heb ik dan teruggestuurd en ik kreeg binnen de week het bedrag terug gestort.Ik kan het dus aanraden :-)Vanaf morgen zouden ze een serie hangertjes hebben, misschien dat ik dan een hangertje bestel voor aan een eenvoudig zilveren kettingske te doen :)