Terug naar overzicht
Leuke website. Prijzen vallen ook goed mee precies. Voor dat geld zou ik het risico niet nemen en de online bestelling proberen. Je kan nooit genoeg juwelen hebben,toch :)
ohh je trouwt op mijn verjaardag - kan niet anders dan een leuke dag worden ;-) geniet ervan!ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar ga dit wel even volgen, kan maar interessant zijn!
Hoi!Ik heb via Glizy Secrets haaraccesoires - oorbellen en armband besteld.Op een zaterdag online besteld, op donderdag diezelfde week stond het pakket al voor de deur (levering zou normaal naar België max. 10 werkdagen duren). Je kan ook online je pakket volgen.De kwaliteit van de juwelen zijn ook verrassend goed vond ik.Omdat dit zo een goede ervaring was, heb ik ook voor de mama een haarjuweel besteld.
Ik kocht mijn haarkam daar en ben uitermate tevreden. Ik had het in een week thuis geleverd gekregen, mooi verpakt en een echt mooie afwerking van het juweel. Ik kan het alleen maar aanraden. Het ziet er in het echt nog beter uit dan op de site.
Heel tevreden klant van Glitzy. Schrijf je in op hun nieuwsbrief, je krijgt elke maand wel een kortingscode toegestuurd die gemakkelijk de prijs van de verzendingskosten goed maakt. Veel kiesplezier!
Hoi Jennifer, ik weer.... :-DIk heb mijn armband, oorbellen, haarspeld en tiara besteld bij Glitzy Secrets.Deze kreeg ik vrij snel aan (een dikke week later). Heel mooi en goed stevig verpakt.Ik had ook een ketting, maar deze paste niet zo mooi (heb nogal een dikke keel en de ketting was te kort) maar ze was wel prachtig op zich...Deze heb ik dan teruggestuurd en ik kreeg binnen de week het bedrag terug gestort.Ik kan het dus aanraden :-)Vanaf morgen zouden ze een serie hangertjes hebben, misschien dat ik dan een hangertje bestel voor aan een eenvoudig zilveren kettingske te doen :)
Bedankt iedereen voor de reacties !Ahzo Carrie, je kan het dan ook terugsturen als het uiteindelijk niet past??Ik twijfel enorm, ik zou graag hangende oorbellen nemen, maar nu ook niet té lang omdat ik al een smal gezicht heb. En ik ben nogal een moeilijke op dat vlak. Ik dacht sowieso geen ketting aan te doen, omdat ik niet wil dat de aandacht naar mijn decolleté wordt getrokken (ik ben heel mager en dan zie je mijn ribben misschien te veel :-)). Omdat ik lange en smalle armen heb, dacht ik wel ergens voor een "breuk" te zorgen door een dikke/brede armband te kopen. Wat denken jullie van : http://www.glitzysecrets.com/angels-pearl-earrings.html of eerder dit : http://www.glitzysecrets.com/posies-and-pearls-earrings... Ik twijfel enorm...En dan deze armband : http://www.glitzysecrets.com/garland-of-pearl-bangle.ht...
Jennifer,Ik kan het je alleen maar aanraden. De kwaliteit van de juwelen is ook echt goed. Omdat ook de prijzen echt goed zijn, heb ik het risico genomen en ben zeer tevreden. Eén nadeel, ik blijf rondsnuffelen op de site en ga binnenkort een tweede bestelling plaatsen Mooie keuze trouwens!
suuupermooie armband!voor de oorbellen zou ik als ik jou was ook op je kleed letten; heb je een opstaande kraag of dergelijke, dan zou ik voor de 'posies and pearls' gaan - heb je dat niet, zou ik voor de 'angels pearls' gaan (en al helemaal als je geen ketting aandoet, dit biedt dan toch wat tegengewicht en gaat meer opvallen dan de posies and pearls ... + ik vind deze gewoon ook nog mooier en beter bij je armband passen ;-)) maar da's mijn mening! :-)
Thx Nadia, ik heb een strapless kleed, dus helemaal geen kraag ofzo. Alleen heb ik nogal een lang en smal gezicht,...ik twijfel dus nog steeds ivm de lengte van de oorbellen...Misschien koop ik ze wel allebei...Een vrouw kan nooit genoeg juwelen hebben, niet? :-)
hahaha doen!!! ;-)
Ik vind de 1e oorbellen het mooiste.Als je jouw haar (half) los gaat laten, of veel losse plukjes or krullen, dan ga je gewone stekerkes minder zien....Zelf ben ik een voorstander van lange oorbellen :)http://www.glitzysecrets.com/vintage-elegance-earrings.html zijn ook erg mooi vind ik :-)ik kon de ketting die mij niet paste gewoon terugsturen en kreeg het geld direct terug.Dat is prima verlopen. je moet natuurlijk wel gewoon de post betalen om het pakketje terug naar UK te sturen :-)