Terug naar overzicht
Ik zit met net hetzelfde "probleem"/dilemma, dus ik volg even mee. :)
Ik zou zijn familie er toch ook graag al bij hebben. Die gaan toch ook op hete kolen zitten om jou te zien? Uiteindelijk is een huwelijk toch een familiegebeuren dus ik zou iedereen er ineens bij willen.
Volgens mij zal de suite het niet erg vinden om wat te wachten?Ze zitten toch samen en zullen genoeg hebben om over te praten.Wij gaan ook 's morgens foto's nemen met de fotograaf, ik zal waarschijnlijk wel alleen naar het ouderlijke huis van mijn toekomstige gaan.Ik zie niet echt een probleem in beide gevallen.
Van ons zal het waarschijnlijk ook zo zijn dat we de fotoshoot in de voormiddag gaan doen. Ik zou het niet erg vinden dat mijn aanstaande alleen toekomt, maar de vraag is wat de familie daarvan vind. Misschien eens bespreken met hen? Wij gaan dat ook doen. Eens polsen wat hun idee is. Je moet er ook rekening mee houden als ze van in de voormiddag komen dat je zowiezo iets van eten moet voorzien ook voor iedereen.
Bij ons zullen ook enkel de ouders er zijn bij het ophalen. Zo heeft de rest van de suite voldoende tijd om zich klaar te maken. De ouders zijn bij mijn ouders thuis terwijl wij foto's nemen. Ze zullen ondertussen de drank en zo klaar maken voor als de rest van de suite aankomt, nog wat bijpraten en ik zal ook wat kinderfoto's van ons daar leggen zodat ze samen nog wat emo kunnen doen hihi. De rest van de suite zal zoals gezegd dus pas aankomen een kwartier voor wij terug keren van de foto's. Zij gaan ondertussen naar kapper, make up en de auto aan de feestzaal plaatsen. Ze worden aan de feestzaal opgepikt door het ceremonievervoer.
Wij vragen om de fotoshoot achteraf te laten doorgaan. Dus op een dag na onze trouw.
Wel als mijn verloofde mij komt ophalen, dan zullen enkel mijn ouders en nonkel erbij aanwezig zijn. Zijn ouders en broers zouden we pas later zien. Dat is het idee van de fotografe als we haar idee zullen volgen.Maar als ik zo foto's zie van andere bruidjes van hun dag, dan zie ik toch altijd op de foto's een grote familie die samen met de man aanbelt en de bruid voor het eerst ziet. Daarmee dat ik de reactie van de fotografe nogal vreemd vond....
Ik heb al van verschillende gehoord/gelezen dat dit ook geënsceneerd wordt maw 's morgens gebeurt dit in kleine kring (wie er al kan zijn) en als het koppel dit wil, wordt dit nog eens nagespeeld voor de foto's.
bij mij komt mijn verloofde mijn ook alleen halen 's morgens bij mijn ouders thuis en zijn we meteen weg voor een fotoshoot en de VIP gasten, de suite, komt om 12u30 toe bij mijn ouderlijk huis waar er broodjes voorzien worden met een glas cava en tegen die tijd hopen wij ook terug te zijn om dat om 14u30 te trouwen :)