Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel tellen voor de drank?

20-1-2013 16:55:22
Hallo medeplanners,

Wij trouwen pas mei 2014, maar ben toch al op zoek naar een geschikte zaal.
De meeste zalen werken met een drankforfait, maar sommigen tellen per fles.
Nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer rekenen voor de drank voor een feest met ong. 200 personen?

Groetjes, christel

Christel
17-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 802

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 19:00:35

Hoi! Wij trouwen ook in een feestzaal waar de dranken bij het eten inclusief de prijs zijn en nadien is het voor de mensen die bij komen bij dessertbuffer 17 euro extra

grtjs!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:49:44

wij kiezen ervoor om geen forfait te nemen, maar prijs per stuk.

we doen een wedding party en houden het gewoon op frisdranken, wijn, bier en koffie. stukprijs: 1,80€.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 22:06:55

Uit offertes en ervaringen enzo denk ik dat het gemiddeld zo'n 12 euro kost/per persoon. Als je zelf je drank bestelt bij een brouwer zal het ws wel goedkoper kunnen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...