Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelthema: jullie mening en hulp gevraagd

20-1-2013 19:04:17
Hey,

Ik ben mezelf zot aan het maken omtrent onze tafelnamen. Ik zou zo graag met tafelnamen werken maar het duurt nooit lang voor ik een idee afschrijf... Ik heb al van alles gedacht, het ene al wat meer vergezocht dan het andere.

Hetgene ik momenteel in mijn gedachten heb is... reizen. Ik stel me het als volgt voor...

- Gasten krijgen bij aanvang avondfeest een "vliegtuigticketje" met daarop een bestemming. We gaan geen huwelijkreis doen omwille van financiële redenen en praktische redenen (we zijn momenteel een huis aan het verbouwen). Maar we hebben wel meer dan 20 ideeën waar we naartoe zouden willen gaan als we op huwelijksreis zouden gaan. Dus al die wensbestemmingen zouden we dan als tafelnaam geven. Ik hoop minstens een paar daarvan in de toekomst te bezoeken. We reizen heel graag en vinden het allebei jammer dat we eens een jaar moeten overslaan. Maja het is ook wel leuk een echte thuis te bouwen om naar terug te komen wanneer je eens weg geweest bent :) Kan eventueel zo in de speech vermeld worden om het geheel aan elkaar te breien...

- Als openingsdans overweeg ik enkele liedjes die eigenlijk min of meer wel bij het thema passen (ik ben eigenlijk op die manier bij dit thema gekozen). Momenteel is "rule the world" van Take That de koploper. Dus dat is ook wel passend hé of niet?

- Als bedankje zou ik dan graag snoepjes geven. Ik ben daarvoor op zoek naar die zo zure gommen in de vorm van vliegtuigjes. Ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel maar het is ongeveer gelijkaardig aan die zure beertjes maar dan in een andere vorm :). Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden? In de gewone supermarkten vind ik ze gelijk niet.

- Zijn er nog dingen die ik zou kunnen doen met dit thema?

Maar dan mijn belangrijkste vraag: Wat vinden jullie van deze opzet? Is het niet wat dom of kinderachtig? Aaaaaah ik en mijn eeuwige twijfel ook altijd! Ik kan me niet ontdoen van de gedachte "wat gaan andere mensen daar van denken?" Dus heeeelup! Jullie mening heeft me altijd al deugd gedaan, dus vandaar dat ik opnieuw beroep doe op jullie creatieve en openstaande geesten!

Alvast bedankt voor elk van jullie antwoorden!!!!

Nellie

Nellie
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 925

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-1-2013 19:07:23

Niet dom, wij doen hetzelfde thema. De snoepjes ken ik want we gaan die ook gebruiken, het zijn zure vliegers van het merk Etna. Je kan die kopen in snoepcenter Lingier in Middelkerke of anders eens op de website van etna kijken en hen aanschrijven?

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 19:08:44

Klinkt echt leuk!

Hier kan je de zure vliegtuigjes kopen:

http://www.suikerdraakje.be/snoepgoed-in-grote-verpakki...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...