Dag lieve bruidjes,
Na 9 jaar samenzijn hebben we op 15/12 eindelijk de grote
stap gezet! Ondertussen al meer dan een maand geleden, dus dringend tijd voor
een verslagje.
De avond voor de trouw hebben we in een B&B bij ons in de buurt overnacht. Ik had als verrassing voor mijn ventje een boudoirshoot laten doen en dit boekje heb ik hem daar overhandigd. Moesten er nog bruidjes zijn die hierover twijfelen, niet twijfelen gewoon doen!! Ik heb nog nooit een kadootje overhandigd dat zo enthousiast onthaald werd. Met een grote grijns op zijn gezicht zat hij door zijn boekje te bladeren, was echt leuk om te zien :-)
Tegen alle verwachtingen in hebben we allebei vrij goed geslapen. De nachten voordien hadden we geen oog dichtgedaan dus we hadden er wat schrik voor, maar we werden fit en monter wakker, helemaal klaar voor de grote dag!
Om 7u liep de wekker af. Snel onder de douche gesprongen en tandjes gepoetst. Bart is ondertussen mijn bruidsboeket en broodjes voor de lunch gaan halen. Daarna is hij zich bij ons thuis gaan omkleden.
Om 7u45 werd ik bij de kapster verwacht. Niet veel later is de fotograaf gearriveerd en om 8u30 waren we terug bij de B&B, waar mijn make-up werd gedaan en ik mezelf verder heb klaargemaakt. Ondertussen was de videograaf ook aangekomen, en tegen 9u30 was ook iedereen van de suite gearriveerd. Ik moet zeggen, dit was een enorm hectisch moment! Ik had totaal niet verwacht dat er zoveel tijd kruipt in het doen van de make-up, aankleden, wat foto’s maken… dus we zijn enorm blij dat de fotograaf had aangegeven dat we qua timing wat aanpassingen moesten doen, anders was ik volgens mij om 11u nog niet klaar geweest ;-)
Gelukkig was ik netjes op tijd klaar toen Bart aan de B&B aankwam. We hebben dan samen met de suite een glaasje gedronken en daarna de familiefoto’s genomen.
Om 11u30 werden we in het gemeentehuis verwacht voor het officiële gedeelte van de dag. Dat stelt hier in Overpelt niet veel voor want ze laten geen eigen tekstjes, liedjes of iets dergelijks toe… vrij saai dus allemaal… maar ja, het is het resultaat dat telt ;-)
’s Middags zijn we bij ons thuis broodjes gaan eten met de suite en daarna zijn we naar de mijngebouwen in Beringen gegaan voor de fotoshoot.
Tegen 17u waren we in de zaal en om 18u kwamen de gasten aan. Zelf hebben we niet veel kunnen eten die dag… onbewust toch zenuwen, of was het gewoon de drukte… geen idee, maar we kregen allebei niet veel op. Wel jammer, want als we onze gasten mogen geloven was het eten enorm lekker!
Ik denk dat het ongeveer 22u30 was toen we onze openingsdans hebben gedaan. We hebben heel lang gezocht naar iets wat bij ons past want we houden beiden absoluut niet van slows of melige toestanden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Use Somebody van Kings of Leon, en achteraf hebben van veel mensen gehoord dat ze het echt iets voor ons vonden, dus dat hebben we goed gekozen :-)
Om 4u was het feest gedaan (einduur van de zaal), maar dat was ook laat genoeg want we waren allebei doodmoe!
We hebben een ontzettend leuke dag gehad, alleen jammer dat hij zo snel voorbij was!
Dus aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: geniet ervan, want de dag is voorbij gevlogen zonder dat je het door hebt!!!
Foto’s zijn geplaatst in dit topic: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=466549&subject=Aanrader-fotograaf-Ronny-Wertelaers