Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs zaalhuur

20-1-2013 21:11:42
Hallo,
Na een eerste tegenslag waarbij de feestzaal de optie van twee weken bedenktijd niet gerespecteerd heeft en de zoektocht van voor af aan moest beginnen, hebben we nu een zaal gevonden waar we met eigen catering kunnen werken. We zouden 600 euro zaalhuur betalen en ik vroeg me af of dit niet aan de dure kant is. Deze prijs is dus puur voor de zaal, zonder bediening, decoratie,... Het is een ruime zaal, maar verder niet bijzonder speciaal. Het voordeel is wel dat je er al enkele dagen van tevoren in kan, zodat je het niet pas 's ochtends moet gaan aankleden - ik denk dat dit lang niet overal mogelijk is.
Denken jullie dat dit een gangbare prijs is? En voor degenen die een goedkoper alternatief weten regio Waregem-Deerlijk-Oudenaarde-Ronse voor een zaaltje met eigen catering: ik sta open voor alternatieven. :-)

Mileen
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1604

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 21:29:36

Wij trouwen in Fabriekspand en betalen het dubbele... maar zij kleden de zaal in voor u en de stoelen en tafels zitten gratis in de prijs... maar de kosten van EGW, geluidsinstallatie,... moeten er nog bijgeteld worden dus ik denk dat 600 euro echt niet zo duur is... Bij ons is het wel gemakkelijk dat wij alle decomateriaal daar kunnen huren aan voordelige prijzen...

debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-1-2013 21:38:53

Wij hebben een zaal in de Kempen. Voor de zaal met opkuis nadien betalen wij 350 euro.Is een zaal voor een 200 a 250 personen...

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik20-1-2013 22:38:07

wij in grimbergen 250 met keuken en tafelbenodigheden(borden bestek) we moeten juist de zaal nadien borsten opkuisen doen zij en is voor 150 man grts

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 22:49:10

Wij betalen 2500 huur...

Els
30-6-2012
 Meld misbruik21-1-2013 9:43:23

hallo Mileen,
wij hadden ons feest in t Verstand van leven te Horebeke. Huurprijs (zonder catering, deco ...) zal ook zoiets in die prijsklasse zijn maar de zaal (schuur) is op zich heel charmant en hoeft eigenlijk geen (of niet veel) bijkomende decoratie nodig vonden wij.

Is ook vrij van catering maar de zaal is, afhankelijk van verhuur ervoor of erna slecht voor 1 dag (wij konden wel onze zaal de dag ervoor klaarzetten)

Misschien moet je daar eens informeren ?

Groetjes
Els

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 15:16:06

Dit kan echt enorm verschillen van zaal tot zaal, hé.
Ik heb ook heel wat prijzen opgevraagd her en der (regio Antwerpen, dus kan je niet verder helpen met zalen in je buurt), en er waren echt grote verschillen.
Ik zou nog even rondhoren naar andere prijzen, maar als je in september wil trouwen, mag je natuurlijk niet te lang meer wachten.

@Bruidje2013: Zalen van de Zoo?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info