Terug naar overzicht
Wij trouwen in Fabriekspand en betalen het dubbele... maar zij kleden de zaal in voor u en de stoelen en tafels zitten gratis in de prijs... maar de kosten van EGW, geluidsinstallatie,... moeten er nog bijgeteld worden dus ik denk dat 600 euro echt niet zo duur is... Bij ons is het wel gemakkelijk dat wij alle decomateriaal daar kunnen huren aan voordelige prijzen...
Wij hebben een zaal in de Kempen. Voor de zaal met opkuis nadien betalen wij 350 euro.Is een zaal voor een 200 a 250 personen...
wij in grimbergen 250 met keuken en tafelbenodigheden(borden bestek) we moeten juist de zaal nadien borsten opkuisen doen zij en is voor 150 man grts
Wij betalen 2500 huur...
hallo Mileen,wij hadden ons feest in t Verstand van leven te Horebeke. Huurprijs (zonder catering, deco ...) zal ook zoiets in die prijsklasse zijn maar de zaal (schuur) is op zich heel charmant en hoeft eigenlijk geen (of niet veel) bijkomende decoratie nodig vonden wij.Is ook vrij van catering maar de zaal is, afhankelijk van verhuur ervoor of erna slecht voor 1 dag (wij konden wel onze zaal de dag ervoor klaarzetten)Misschien moet je daar eens informeren ?GroetjesEls
Dit kan echt enorm verschillen van zaal tot zaal, hé.Ik heb ook heel wat prijzen opgevraagd her en der (regio Antwerpen, dus kan je niet verder helpen met zalen in je buurt), en er waren echt grote verschillen.Ik zou nog even rondhoren naar andere prijzen, maar als je in september wil trouwen, mag je natuurlijk niet te lang meer wachten.@Bruidje2013: Zalen van de Zoo?