Nu Online
Momenteel zijn er 770 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons DROOMHUWELIJK!!! ^-^ (19-01-2013)

20-1-2013 22:03:37
Hey bruidjes in spé ;-) tot jullie spreekt nu een zeer gelukkige Mevrouw Rosiers ;-) Wij hebben echt een droomhuwelijk beleefd! Alles was er! De auto's, het kleed, de sneeuw, en een groot feest met alles op en aan! Om 07.00u stond liesbet (glitglam) er al om mijn haar te doen! Timmy is rond 07.45u vertrokken naar zijn thuis om zich daar klaar te maken. Bij mij kwamen ineens de zenuwen opspelen en mijn maag en darmen moesten er aan geloven :-/ heb dan maar een glaasje cava gedronken om iets te kalmeren en dat had toch wel succes ;-) Heb wel nog motilium genomen voor de maag en dan was die ook weeral beter. Om 08.30u stond de visagiste ook al klaar om mij onder handen te nemen. De oppas kwam voor de kindjes uit hun bed te halen en klaar te maken (voor mij een zorg minder). Ze zager er schitterend uit! En dan was het zo ver! Om 09.45u kwam Timmy hier toe met de bruidswagen en 3 volgwagens. Het duurde precies eeuwen voor hij uit die auto stapte! De deurbel ging en daar stond hij dan met zijn mond vol tanden ;-) Zijn gezicht sprak boekdelen! Hij overhandigde mij een mooi bruidsboeket en ook het boeketje voor onze oudste dochter! hij fluisterde in mijn oor dat ik er fantastisch uit zag. Nog even wat gedronken met de suite en om 11.00u werden we in het gemeentehuis verwacht voor het wettelijke gedeelte. Om 11.30u begon het kerkelijk gedeelte en er was serieus wat volk! Wij hadden een bangelijke diaken en kregen nadien veel complimenten over de manier van dienst geven! Was echt super leuk en zo persoonlijk! Papa heeft me naar het altaar begeleid en had toch traantjes in de ogen als hij mij weg schonk. Na de viering foto's gaan nemen aan kasteel d'Ursel in Hingene en MAN wat was het koud!!!!! Nadien gaan lunchen bij de schoonmama thuis en zijn wij met de fotograaf nog op locatie geweest voor de fotoshoot! Tegen 17.00u werden wij al in de feestzaal verwacht en tegen 18.00u kwamen de eerste gasten toe! Het feest kon beginnen om 19.00u met een rijkelijk gevuld warm en koud buffet! Ik heb er bijne niets van gegeten aangezien ik geen honger had door al die adrenaline :-) Om 21.00u kwamen dan de late gasten en werd het dessertenbuffet geopend en dan konden wij om 22.30u onze openingsdans doen! Eerst een slow met daarop volgend een swing! was echt een succes want niemand had dit van Timmy verwacht ;-) De dansvloer heeft vol gestaan tot 04.00u en om 5.30u zijn wij naar huis gereden en konden wij eindelijk moe, maar voldaan in ons bedje kruipen ;-) Dames ik heb zo van deze dag kunnen genieten en ben het nog steeds aan het doen! Nu wacht ik vol spanning op de foto's want de foto's in de sneeuw zagen er al fantastisch uit volgens de fotograaf! We hebben ondertussen al afgesproken dat als we 10 jaar getrouwd zijn, dit feest nog eens overdoen ;-) ps: maandag staan we in de gazet van antwerpen! De zaal waar wij ons feest gegeven hebben gaat sluiten en wij waren dus het laatste trouwfeest en daar wilden ze toch wel iets over schrijven :-) toch wel leuk ;-) Zo dit was het dan zowat! Hoop dat jullie dit ook allemaal mogen meemaken! groetjes van een gelukkige mevrouw Rosiers ;-) xxx

ps2: foto's volgen nog!

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1432

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 22:32:33

Oh wauw! Ik heb aan je moeten denken met de sneeuw :-) Gelukkig is het pas vandaag opnieuw gaan sneeuwen en waren de wegen gisteren open.

Ik kan NIET wachten op de foto's!!!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-1-2013 5:24:05

Oh Stéphanie,
Een supermooi verslag.
Je hebt een dag gehad waar wij allemaal van dromen..
Dat alles goed en fijn verloopt.
Ik ben echt blij voor jou dat je een droomdag hebt gehad.
Die van mij(ons hier allemaal) zal ook wel sneller daar zijn dan we verwachten ;-)
Veel plezier nog in je huwelijk...
Groetjes, Krista

jana
15-6-2013
 Meld misbruik21-1-2013 8:07:54

Een heel dikke proficiat mevrouw Rosiers ;-)!

Ik heb aan je moeten denken (mijn vriend zei nu zou je wel mooie trouwfoto's hebben met al die sneeuw en ik dacht toen direct aan jou...)
Wat een mooi verslagje, zo te zien heb je een hele fijne dag achter de rug!
Ik wens jullie nog veel geluk samen als getrouwd koppeltje ;-)!
En nu vol spanning wachten op wat foto's van jullie dag!

groetjes,

Jana

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-1-2013 9:07:53

Oh, zo romantisch met een sneeuwtapijtje!!
Ik ben alvast benieuwd naar de foto's!
Geniet nog goed na intussen en vooral een dikke proficiat!

groetjes
Sandra

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik21-1-2013 11:43:00

Leuk verslagje Stéphanie ! Proficiat Mevrouw Rosiers, geniet nog na van deze mooie dag ! Benieuwd naar de foto's :-)
grts
Jennifer

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:01:31

Bedankt voor je fijne verslag!!!!!
maar ik vind je niet in de gazet (editie stad) hihidan zal ik geduld moeten hebben voor je foto's dus..... (ni gemakkelijk)

Elke
19-10-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:02:31

Wauw Stéphanie, dat klinkt inderdaad als een droomhuwelijk! Ik kreeg er zelfs een kleine krop van m'n keel :-)

Ik hoop ook zo'n mooie dag als jou te beleven!
Groetjes!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 20:56:26

Proficiat! Ben ook al benieuwd naar je foto's. Als je dan toch in de winter trouwt is de sneeuw inderdaad een echte troef. Heb ook Glitglam. Klonk als een hele lange maar uiterst gelaagde dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info