Terug naar overzicht
Oh wauw! Ik heb aan je moeten denken met de sneeuw :-) Gelukkig is het pas vandaag opnieuw gaan sneeuwen en waren de wegen gisteren open.Ik kan NIET wachten op de foto's!!!
Oh Stéphanie,Een supermooi verslag.Je hebt een dag gehad waar wij allemaal van dromen..Dat alles goed en fijn verloopt.Ik ben echt blij voor jou dat je een droomdag hebt gehad.Die van mij(ons hier allemaal) zal ook wel sneller daar zijn dan we verwachten ;-)Veel plezier nog in je huwelijk...Groetjes, Krista
Een heel dikke proficiat mevrouw Rosiers ;-)!Ik heb aan je moeten denken (mijn vriend zei nu zou je wel mooie trouwfoto's hebben met al die sneeuw en ik dacht toen direct aan jou...)Wat een mooi verslagje, zo te zien heb je een hele fijne dag achter de rug!Ik wens jullie nog veel geluk samen als getrouwd koppeltje ;-)!En nu vol spanning wachten op wat foto's van jullie dag!groetjes,Jana
Oh, zo romantisch met een sneeuwtapijtje!!Ik ben alvast benieuwd naar de foto's!Geniet nog goed na intussen en vooral een dikke proficiat!groetjesSandra
Leuk verslagje Stéphanie ! Proficiat Mevrouw Rosiers, geniet nog na van deze mooie dag ! Benieuwd naar de foto's :-)grtsJennifer
Bedankt voor je fijne verslag!!!!!maar ik vind je niet in de gazet (editie stad) hihidan zal ik geduld moeten hebben voor je foto's dus..... (ni gemakkelijk)
Wauw Stéphanie, dat klinkt inderdaad als een droomhuwelijk! Ik kreeg er zelfs een kleine krop van m'n keel :-) Ik hoop ook zo'n mooie dag als jou te beleven! Groetjes!
Proficiat! Ben ook al benieuwd naar je foto's. Als je dan toch in de winter trouwt is de sneeuw inderdaad een echte troef. Heb ook Glitglam. Klonk als een hele lange maar uiterst gelaagde dag!