TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lobke
6-7-2007
|
18-10-2006 21:48:20
Hallo,
Ikzelf huw op 06/07/07. Ik ben vorige zaterdag naar Couture Robel en La Sposa in Roeselare geweest. Als je graag Rembo Styling ziet, dat hebben ze in Couture Robel. Ik heb echter enkel de witkleurige jurken gezien en gepast. Nu zaterdag ga ik naar Sofie in Deinze. Ik laat je zeker weten hoe het daar was!!
Groetjes, Lobke.
|
|
Mieke
8-7-2006
|
19-10-2006 10:41:13
Hallo, ik ben afgelopen zomer gehuwd in juli. Ik had een trouwkleed van rembo styling: fascal (was gebroken wit). Het mijne kwam van Pierre yves in Aalst. Daar hebben ze echt héél veel keuze. Ik weet dat sommige hier op het forum negatieve ervaringen hebben bij Pierre Yves, maar ik heb daar om eerlijk te zijn geen klachten over. Ze hebben mij goed geholpen en ook eerlijk gezegd of het kleed die ik pastte mij ging of niet. Ook mijn moeder heeft daar haar suitekleed gekocht. Een vriendin van mij heeft bij Sofie geweest en die hebben inderdaad ook ruime keuze van Rembo. Zéér vriendelijke dame!
|
|
Melissa
7-7-2007
|
19-10-2006 19:54:50
Hey Katrien,
Ben jij van Deinze? Ik namelijk wel. Ben wel nog niet naar Sofie in Deinze geweest. Laat je mij eens weten hoe het daar was?
Groetjes
Melissa 07.07.07
|
|
K
7-7-2007
|
20-10-2006 12:49:55
Neen Melissa, woon in Gent... Zal zeker laten weten hoe het verlopen is... Groetjes! Katrien
|
|
K
7-7-2007
|
27-10-2006 15:37:55
Wel, het is eigenlijk helemaal niet meegevallen vorig weekend, was op 10 minuten binnen en buiten. Toen ik uitlegde wat ik zocht, nl een gekleurd kleedje van Rembo Styling of iets in die aard, bleek er nog maar 1 kleedje van de nieuwe collectie binnen. Ik had gemaild om te vragen naar de oude collectie, en ze hadden gezegd dat ik dan niet meer te lang mocht wachten om langs te komen, en nu hebben ze dus niets laten zien van de oude collectie en EEN kleedje van de nieuwe. Ze zeiden dat ik VEEL te vroeg was en eind november eens moest terugkomen. Ik was superteleurgesteld moet ik zeggen... Stom, verloren moeite!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|