TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
6-7-2013
|
21-1-2013 20:10:18
Wij hebben onze babyborrel in het Lindenhof gehouden en dat was allemaal dik in orde!! Heel vriendelijke mensen ook want we hadden gekozen voor de receptieformule en gevraagd of mijn mama biscuit mocht bakken omdat de hele familie deze héél graag eet en dat was absoluut geen probleem.. Ze hadden zelfs koffie en thee voorzien zonder meerprijs terwijl dit eignelijk niet in de formule zat! Ook een mooie tuin.. Maar deze is wel gezamenlijk met andere zaaltjes dacht ik... Wel achteraan in de tuin vanalles voor de kindjes aanwezig.. Zo hebben ze mij toch gezegd.. Khebbet zelf niet gezien want ik had het te druk in de zaal zelf toen ;-)
|
|
Lieve
|
21-1-2013 21:01:10
Sofie, bedankt voor je reactie. Voor welke zaal heb je voor je trouwfeest gekozen als ik mag vragen?
|
|
Sofie
6-7-2013
|
21-1-2013 21:46:30
Hof van Nazareth in Lier! Een andere kanshebber was Waerboom in Asse
|
|
B.
|
22-1-2013 8:46:02
Lieve,
Ik heb in de 3 zalen al meermaals gefeest. Qua eten ... what you pay is what you get. In Venkel het ik diner aan tafel gehad wat echt top was, maar ook een BBQ met koud buffet ... lekker en genoeg, maar een heel andere kwaliteit. Lindenhof heb ik nooit gegeten, alleen dessert wat zeer Ok was ... maar ik hoorde steeds goede comments van de gasten. Ter Venne ... eten, meestal in buffetvorm is erg verzorgd. Dessertenbuffet is uitgebreid en lekker.
Venkel kasteelzaal is een leuke zaal als je minder dan 100 gasten moet zetten (in mijn ogen) anders wordt het proppen. En je hebt de tuin. Ter venne onder het riet is een stuk groter en heeft een heel andere sfeer (de wijnen die hier werden geschonken waren steeds zeer goed). Lindenhof is de klassiekste feestzaal, heeft mijns inziens het minste karakter, maar ook daar heb je de tuin.
In geen van de 3 zalen denk ik dat je op je honger of dorst zal zitten.
Mooie dansvloer - venkel of ter venne, lindenhof minder omdat je daar met die veranda zit en het kader een pak minder karakter heeft. Overzichtelijke tuin = venkel, minder overzichtelijk = lindenhof
|
|
Lieve
|
22-1-2013 22:38:30
Bedankt voor de reacties hoor.
Ik ben dus gaan zien in Tervenne, de zaal onder het riet en het Sparrenhof en Lindenhof. In de Venkel ben ik nog niet geraakt.
En ik vrees dat er altijd iets zal op te merken zijn. Onder het Riet vond ik nogal een donkere zaal; het was precies mijn ding niet. Wel mooi gelegen aan het bos. Het Sparrenhof stond me ongelooflijk aan; mooie lichte zaal en nog een extra zaaltje ernaast waar je het dessertenbuffet kan zetten. Super. Jammer dat die zaal niet meer te krijgen is voor november.
Lindenhof, ik heb absoluut veel vertrouwen in het eten daar (zelfgemaakte kroketten!, zelfgemaakt ijs en desserts!). Nadeel is dus de veranda; die is meestal ook geboekt en dat vind ik minder. Ik vond de zaal ook heel klassiek, maar goed. De prijzen vallen er precies ook goed mee. En er was nog een datum vrij.
De venkel, ik denk dat dit qua budget zal neerkomen op Tervenne. Vergelijken is moeilijk, dat weet ik. Ik ben er nog niet gaan zien, maar ik vind de foto's op hun website prachtig. Het is een hele mooie sfeer. Ik denk dat we toch aan minder dan 100 personen zullen zitten, dus dat zou wel meevallen voor daar.
Vermits er dus voor Tervenne geen geschikte datum meer vrij is en ik toch eerder voorkeur had voor het Sparrenhof, valt Tervenne af.
Dus nu nog tussen Lindenhof en De Venkel. Dat wordt moeilijk, want ik had al een hele mooie menu gezien in het Lindenhof. Deze menu met alles er op en eraan zou dan wel voordeliger uitkomen dan de Venkel. Ik heb ook gehoord dat bij de Venkel het dessertenbuffet niet blijft staan 's nachts.
Ik vrees echter dat het zal uitkomen op de vraag wanneer welke feestzaal nog beschikbaar is. Ik kan natuurlijk ook nog gaan uitkijken naar andere feestzalen zoals Schuttersveste enzoverder, of de Waterhoek in Geetbets (ben daar ook al naar vele feesten geweest), maar ik kan bezig blijven hè.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|