Terug naar overzicht
Ik zou geen nieuw kopen hoor.. Denk niet dat dit super hard zal opvallen!Ofwel moet je op enkele pagina's een foto kleven van jullie en kan je het hierover kleven? Of zou dit niet leuk zijn?Trouwens, leuke site kende die nog niet.. Heb terug mijn werk om rond te neuzen! ;-)
Hey Nathalie! Ken het gevoel: ik ben zelf ook niet van de handigste. Heel erg integendeel zelfs.Als ik dat zou voorhebben (wat echt wel realistisch zou zijn) zou ik ook geen nieuw boek kopen. Het zou zo iets helemaal 'typisch mij' zijn dat ik en zeker mijn vriend het waarschijnlijk nog ontzettend grappig zouden vinden en het nog zou kunnen uitgroeien als een leuke anekdote.Tis ook geen ramp hé één bladje, je kan er idd een tekstje of foto ofzoiets op kleven.Groetjes!
hihi, nathalie, ja zo laten en MOEST er toch OOIT eens iemand iets over zeggen; leuk verhaal toch
Ja u niets van aantrekken, dat is toch menselijk, ben ook niet zo'n handige. =P Ik zou het ook gewoon zo laten of ja er eventueel iets anders over kleven maar zou er zeker geen nieuwe voor kopen..