Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lap heb het weer gekunnen!

21-1-2013 13:13:08
Hallo,

De titel zegt het zelf al hé. Ik met mijn lompe handjes altijd! Mijn verloofde en ik wouden een speciale gastenboek en hadden een heel leuke gezien op Light In The Box. We dachten van we gaan dit toch eens proberen! Vandaag het pakje gehad en echt hij is super leuk!
Mijn vriend was er niet en ik wou dit tonen via skype... het is zo een harmonieboek waarbij alle bladen aan mekaar zijn gemaakt. Laat ik diene boek toch nie weer uit mijn pollen vallen... lap een blad gescheurd.. Heb dit nu wat geplakt met plakband (het is gelukkig in de hoek) en je ziet het een beetje maar niet super goed... zouden jullie hier naar kijken of een nieuwe bestellen (is wel weer verzendingskosten en eventueel douanekosten)

als dat maar goed komt bij de intrede in de kerk, kan nog gebeuren dat ik daar val op die rode loper...

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1001

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik21-1-2013 13:18:22

Ik zou geen nieuw kopen hoor.. Denk niet dat dit super hard zal opvallen!
Ofwel moet je op enkele pagina's een foto kleven van jullie en kan je het hierover kleven? Of zou dit niet leuk zijn?
Trouwens, leuke site kende die nog niet.. Heb terug mijn werk om rond te neuzen! ;-)

Elke
19-10-2013
 Meld misbruik21-1-2013 14:08:56

Hey Nathalie!

Ken het gevoel: ik ben zelf ook niet van de handigste. Heel erg integendeel zelfs.
Als ik dat zou voorhebben (wat echt wel realistisch zou zijn) zou ik ook geen nieuw boek kopen. Het zou zo iets helemaal 'typisch mij' zijn dat ik en zeker mijn vriend het waarschijnlijk nog ontzettend grappig zouden vinden en het nog zou kunnen uitgroeien als een leuke anekdote.
Tis ook geen ramp hé één bladje, je kan er idd een tekstje of foto ofzoiets op kleven.
Groetjes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 17:55:14

hihi, nathalie, ja zo laten en MOEST er toch OOIT eens iemand iets over zeggen; leuk verhaal toch

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-1-2013 19:47:51

Ja u niets van aantrekken, dat is toch menselijk, ben ook niet zo'n handige. =P Ik zou het ook gewoon zo laten of ja er eventueel iets anders over kleven maar zou er zeker geen nieuwe voor kopen..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...