Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plaasjkaffee of Club Cabane iemand ervaringen?

21-1-2013 14:57:12
Beste Bruidjes,

Ook wij zijn de zoektocht gestart naar een toffe feestzaal. Dit is echter niet zo simpel aangezien wij een toffe buiten- en binnenlocatie zoeken.
Nu komen voor ons uiteindelijk Plaasjkaffee en Club Cabane in aanmerking.
Heeft hier iemand ervaringen mee?
Ook prijzen zijn niet geheel onbelangrijk, moest iemand die weten.

Bedankt!

Natascha

natascha
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2630

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 15:10:45

Hey,
wij zijn al vaak gaan eten in het Plaasjkaffee, en dat was telkens dik in orde.
Vorig jaar ben ik er naar een huwelijksreceptie geweest. En ook dat was heel tof.
Over prijzen kan ik niks zeggen, die weet ik niet.
Club Cabane: nog nooit geweest, dus daar kan ik je niet bij helpen.

Groetjes
Katrien

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik21-1-2013 15:13:17

Wij vinden het eten in het Plaasjkaffee dan weer helemaal niet lekker .

We zijn er 2 weken geleden nog iets gaan drinken na een wandeling en het stonk echt naar de riool.

Club Cabane is/was mooi maar is ontzettend duur. Ook hier hangt steeds een rioollucht in de toiletten.

Het Kwadraat in Ekeren vind ik een heel mooie locatie. Je kan eerst receptie hebben buiten en dan je feest binnen.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 15:19:25

Oei Peggy, neen, in een rioollucht zou ik ook niet willen zitten!
En dan mag het eten nog zo lekker zijn, dat zou zeker ni smaken!

Wij zijn ook gaan zien naar De Watermeulen in Kruibeke. Was ook wel ok (ook de prijs viel mee), ook met een tuin, maar te groot voor ons. We zijn echt met een kleine groep, en we hadden wat schrik dat de ruimte echt te ongezellig zou worden, juist doordat we er met zo'n kleine groep waren.
Maar als we veel genodigden zouden hebben, had dit waarschijnlijk onze keuze geweest.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik21-1-2013 16:41:19

Oei dat is inderdaad niet fijn zo'n rioollucht. Zal er zeker op letten indien we moesten gaan kijken naar deze zalen.

Mijn voorkeur gaat op dit moment naar Club Cabane. Deze heeft net dat 'ietsje' meer, waarschijnlijk zal daar ook het prijsverschil zitten.
Peggy wat is duur? Voor de één is 100€ veel maar voor de ander is 500€ veel, als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik ben ook even gaan googlen op de site van Kwadraat maar die locatie spreekt mij iets minder aan, toch bedankt voor de tip!
Katrien ook jij bedankt maar ik zoek echt een strand-gevoel-locatie. En in het Antwerpse is dat nu net niet zo evident hé!

Pureliner (boot) zegt mij ook wel iets maar wat met waterzieke mensen?

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik21-1-2013 18:19:42

Wij wonen net over Club Cabane en deze wordt enkel nog geopend voor privé feesten en dat is dus niet veel. Het ligt er allemaal een beetje onderkomen bij. Onkruid door het tennisveld etc...

Ik weet het niet meer hoeveel ze vragen voor zaalhuur maar ik weet wel dat het verschrikkelijk veel was en dat daarom de laatste jaren enkel firma's dit nog afhuurden.
Maar je kan het altijd navragen hé.

Plaasjkaffee is wel ook een mooie locatie zo aan de schelde. Misschien moet je er eens zelf gaan eten dan weet je het gelijk of dit je bevalt.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 9:32:55

Er was vorig jaar een bruidje dat in Club Cabane haar huwelijksfeest gedaan heeft.
Misschien moet je "Club Cabane" eens ingeven in de zoekfunctie. Zo kan je misschien een topic van haar vinden, en haar rechtstreeks een berichtje sturen voor meer info.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik22-1-2013 14:12:22

Peggy dat ziet er inderdaad niet zo goed uit. Veel betalen en dan een verloederde plaats hebben. Ik heb deze ochtend een offerte van hen ontvangen en is inderdaad veel. Zeker als ik dan hoor hoe het erbij ligt.
Ook Plaasjkaffee heeft prijzen doorgegeven en die zien er iets beter uit. We zullen je raad inderdaad opvolgen en daar eens gaan eten. Dan zien we het meteen!

Katrien ik zal eens proberen haar te vinden. Bedankt!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:48:48

Als je in het Plaasjkaffee gaat eten kan je ineens langs de Cabane rijden hé.

En in de Cabane heb je wel het strandgevoel maar uiteindelijk zie je de Schelde toch ook niet.

Wij doen ons feest op het Zuiderterras maar daar kunnen maar 60 personen zitten.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik23-1-2013 19:14:13

Dat is inderdaad een idee, blijkbaar liggen ze niet ver van elkaar. Het Zuiderterras lijkt mij ook een leuke locatie.

Alvast bedankt voor de informatie!

nancy
31-3-2016
 Meld misbruik24-1-2013 21:29:16

Ons feest gaat door in het plaasjkaffee. Vinden het een toffe locatie en heel vriendelijke service.onze kontaktpersoon daar is Ils en met haar is alles bespreekbaar.

katrien
3-8-2013
 Meld misbruik25-1-2013 22:34:29

Hey,
Wij zijn ook aan het denken aan club cabane, wij willen ook zo graag het strand/lounge sfeertje. Ben 2 weken geleden eens gaan kijken en het ziet er inderdaad momenteel nogal verloederd uit maar de eigenaar verzekerde mij dat dit allemaal opgeknapt wordt tegen de lente. Het vele hout heeft natuurlijk te lijden onder ons Belgisch klimaat. Het enige wat mij stoort is dat als je binnen tafels zet om aan te eten, die na het eten moeten weggehaald worden voor te dansen. Ik vind het toch prettig als je tussen het dansen door weer even kunt gaan zitten aan tafel en dat kan daar dus niet, of je gaat gewoon op een stoel zitten (zonder tafel) of buiten .....

Magalie
8-8-2015
 Meld misbruik18-9-2013 23:26:55

Iemand feest in Club cubane gedaan?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info