Terug naar overzicht
Hoi Thalia,Hier staat de teller vandaag al op 199 hihihi.Leuk he..Het vordert ;-)Groetjes, Krista
Hey Krista,Oh leuk kunnen we samen aftellen:-)
Ik ken het gevoel! Vanaf dan gaat het snel hoor dames!! :) Bij ons nog 2 dagen en de 1 is weg.. Nog spannender! Als ik er aan denk begin ik al lichtjes te panikeren.. Nog zoveel te doen. Nog veel succes allemaal!!
Oh Silke, Dan kunnen jullie de uitnodigingen bijna versturen...Super... Dat is t moment waar ik op wacht, dan word het pas echt ....Spannend he ;-)Alles komt wel op tijd in orde ;-)Groetjes
Ja inderdaad! Begin februari zullen we onze uitnodigingen uitdelen! Spannend. Vanaf volgend weekend hebben we elk weekend wel al iets gepland voor de trouw.. Door de feestdagen enzo heeft het hier wel een hele tijd stil gelegen maar nu komt er terug schot in de zaak!! Jullie kunnen toch ook al beginnen aftellen hoor!! Vanaf dan vliegt de tijd gewoon!! ;)
Oh geweldig Silke,dat van jullie is wel heel dicht he:-)Ik zal al blij zijn dat we uitnodigingen hebben gekozen hihi.Wij zijn zelfs schippers en we hebben nog 5 'vrije' weken om alles te regelen,dus ik stress ook af en toe.Telkens we thuis zijn moeten we wel iets doen voor onze trouw:-)Nog heel veel succes he Silke,ik kijk al uit naar je verslag
Super leuk Thalia. Kijk ook al uit naar die dag mr zal er jammer genoeg nog even op moeten wachten (nog 515 te gaan) pffVeel plezier en weinig stress gewenst x
leuk :-)wacht maar eens die magische 100 voorbij is ;-) dan vliegt de tijd dus intussen allemaal genieten van die voorbereidingen!!groetjes en succes!Sandra