Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk twijfels

21-1-2013 16:49:48
Ondertussen mag ik zeggen dat ik toch al heel wat jurken gepast heb. Vorige week in Luik dacht ik echt dat ik mijn jurk gevonden had. Na zaterdag nog even in Antwerpen (Jagré) geweest te zijn, slaat de twijfel toe. Ook daar heb ik een prachtige jurk gevonden. Deze kost helaas veel meer dan de eerste en mijn budget is beperkt. Dus die koop ik dan beter niet. Toch kan ik de knoop nog niet doorhakken om de jurk in Luik te kopen. Ik denk dat ik nog wat zal missen als ik deze al koopt, vermits ik nog graag naar 2 winkels (Kooning en Youniek) wil gaan. Nog bruidjes die dit meemaken of meegemaakt hebben en raad kunnen geven.

caroline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 991

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-1-2013 16:54:42

Hoi Caroline,
Ik heb maar 2 winkels gedaan..
Maar ik heb bij Youniek mijn droomjurk gevonden.
Dus ik kan alleen maar zeggen zeker naar Youniek gaan ;-)
Supervriendelijke mensen, super service, goed van prijs,
hele mooie jurken, niets is hun teveel.
Veel succes in je zoektocht en ik hoop dat jij ook het gevoel hebt dat je gevonden hebt wat je zocht...
Hou ons zeker op de hoogte he ;-)
Groetjes, Krista

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 16:56:53

Hoi Krista,

Kan je mij enig idee geven over de prijzen bij Youniek? Ik zou graag onder de €700 blijven. Maar dat is geen gemakkelijke opgave

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-1-2013 17:30:40

Hoi Caroline,
Mijn kleed kost 700 euro maar ik heb vrij brede heupen en dan komt er een meerprijs van 10% bij.
Voor de retouches rekenen ze niets maar ik kom op 770 euro. Heb je al eens op hun website gekeken?
Mijn kleed is van collectie 2013. jurk 9/23. Maar ik heb er een aanpassing aan laten maken. Ik wou een band van links naar recht rond mijn hals (kan je volgen hihihi) ipv strepless.
Maar er zijn ook verschillende jurken onder deze prijs.
Het is maar wat je zoekt.
Groetjes, Krista

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 17:51:05

Bedankt voor de info Krista!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-1-2013 17:52:07

Graag gedaan,
daarom vind ik deze site zo leuk...
ik heb hier ook al vele tips kunnen gebruiken ;-)
groetjes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 20:37:25

Hallo,
Ben je ook in de outlet van Jagré geweest of enkel in de winkel in Deurne? Ik heb het mijne daar gekocht voor 550 euro. Bij Youniek had ik ook iets mooi gevonden maar was 800 euro als ik me niet vergis. Ik heb gekozen voor het comfortabelste kleed.

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik21-1-2013 20:49:50

yep, ben ook bij de outlet geweest van Jagré, maar hier was echt niets.

Lieve

Meld misbruik26-1-2013 23:31:24

Die twijfels hè! Ik ben donderdag alleen gaan shoppen voor mijn trouwkleed in de eerste winkel. Ik heb een tiental kleedjes gepast en ook eentje van de vorige collectie. En rarara, die van vorige collectie aan een superzacht prijsje paste me en ik voelde me er goed in. Er was wel geen lange sleep aan (ik wou graag een sleep), wat ik wel jammer vond, maar het stond me goed. Dan was er nog 1 kleedje van de nieuwe collectie met veel kant (ik hou van veel kant) dat me ook super stond, maar dit kostte het dubbele van het andere kleedje.
Een budget heb ik niet echt, maar toch deed het gedacht dat ik een koopje kon doen me kiezen voor de jurk van de vorige collectie.
En ik moest die dag wel kiezen, want als dat kleedje weg was, was het weg natuurlijk.

En toen begonnen de twijfels... Heb ik er wel goed aan gedaan om te denken aan mij portemonnaie? Het probleem was dat ik mooi was in beiden. Maar ik was alleen om te kiezen.

Maandag neem ik wat volk mee en ik hoop dat wanneer ik beide kleedjes zal passen, ze het kleed het mooist zullen vinden dat ik gekozen heb. (Niet dat ik nog iets aan de aankoop kan veranderen...).

Jij hebt nog de keuze om te gaan waar je wil, dus als ik jou was, ik zou nog veel gaan passen. Wel oppassen dat je dus de trouwjurk van je dromen niet gaat passen aan een prijs die niet binnen je budget past.

Ik ben dus enkel gaan passen in 1 winkel en heb toen gekocht. Ik ga nu geen enkele winkel meer binnen om te zien of ik er goed aan gedaan heb met die jurk te kopen, want ik moest maar eens een andere jurk vinden die er mooier uitziet. En er is zoveel keuze, dat is het probleem.

Veel succes met de zoektocht!

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:40:05

Gedaan met twijfelen. Kheb vandaag mijn bruidsjurk gekocht! Ben bij mijn eerste keuze gebleven. En eigenlijk, ik ken mezelf goed genoeg, kom ik altijd op mijn eerste keuze terug! Bij deze dus ook weer!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:48:28

Hoi Caroline,
Poficiat met jou jurk.
Twijfelen doen we allemaal en zoals je zegt meestal gaan we toch voor ons eerste gedacht.
Je zal wel de juiste keuze gemaakt hebben ;-)
Groetjes, Krista

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:51:36

Ja Krista. Hoe meer je ziet, hoe meer je twijfelt! Maar ben super tevreden! :) groetjes

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:52:32

Hey Caroline!

Wij kennen mekaar, ik ben de dochter van Diane :-)

Heb je uiteindelijk dan je jurk in Luik gekocht, als ik goed kan volgen? Ik ben al op een aantal plaatsen geweest, maar nog nergens echt de últieme wauw-jurk gevonden... Kan je Luik aanraden om eens te gaan zien? Ben je er in meerdere winkels geweest of maar eentje? Hebben ze er de bekende merken ook (San Patrick, Pronovias,...) of is het financieel interessant omdat het onbekendere merken zijn? Ik ga nu zaterdag naar Ann&John in Eindhoven, maar ben aan het twijfelen om daarna misschien ook eens naar Luik te gaan...

Proficiat alleszins met jouw jurk, zal wel een grote opluchting zijn als je echt de jurk van je dromen gevonden hebt...

Groetjes!

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 17:16:47

Heeey Alexandra,
Wat leuk om jou hier tegen te komen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet het "emotionele-wauw" gevoel had toen ik de jurk eerst aanhad. Maar de tweede keer kon ik duidelijk zeggen "dit is em".

Ik ben in 3 winkels in Luik geweest. De bekende merken hebben ze er niet. Dit maakt ze financieel véél voordeliger. Ze kopen daar jurken van Engelse merken: Forever Yours, Just for you. Kijk maar eens op internet, dan zal je zien dat ze deze vooral in Engeland verkopen.
Ik vind dat je het er niet kan aan zien dat ze niet meer dan € 1000 kosten. Kheb ondertussen al allerlei merken gepast en vond deze budgetvriendelijke zeker zo mooi en goed afgewerkt.

Ben je al bij Jagré geweest in Antwerpen? Daar zijn héél veel jurken, ook goed betaalbaar. Ook niet de grote merken, maar wel veel keuze. Een aanrader.

Als je dan toch al naar Eindhoven gaat, kan je misschien ook eens bij Koonings langsgaan. Daar hebben ze ook heel veel keuze en vele merken.

Groetjes en véél succes met de zoektocht! En laat maar iets weten als je dé jurk hebt gevonden :)

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 23:36:13

Hey hey! :-)

Ja, ik ben al in een vijftal winkels geweest, waaronder Jagré en Youniek. In alle winkels zaten er wel één of meer jurken tussen die ik echt mooi vond, maar ik heb nog niet echt het gevoel gehad van "dat is ze!!" Voorlopig geniet ik nog een beetje van het passen, maar als de perfecte jurk nog lang op zich laat wachten dan ga ik denk ik terug naar Youniek en laat ik de jurk die ik daar het mooist vond aanpassen naar mijn wensen, op hoop van zegen dan :-) Ik ga eens kijken naar de merken die jij zegt (uit Luik), ben op zoek naar een jurk met veel kant, eens zien of er zoiets tussen zit.

Bedankt voor de info!

caroline
20-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 10:45:00

De winkels waar ik in Luik geweest ben liggen op Rue Surlet, eigenlijk vlak bij Place st-Lambert. Eén van de winkels heeft een website waar enkele jurken opstaan. Je kan de details niet goed zien, maar misschien krijg je toch een idee.
http://www.petersfissette.be/index.html

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info