Terug naar overzicht
Hey,Ik heb ook gekozen door Glance of Beauty in Gent mits ik heel goede commentaren las op deze site. Ik heb reeds contact met haar opgenomen en ik moet zeggen dat alles zeer vlot verloopt!Groetjes,Els
Hier hetzelfde als Els. Ook via dit forum heb ik contact opgenomen met Joke Dult en mijn eerste indruk is alvast positief.Met andere mensen heb ik geen contact gehad, dus daarmee kan ik je niet helpen...
Els en Eline, laten jullie ook jullie haar doen door haar of enkel make-up?
Hallo Sybil,van welke streek ben jij?Ik ben visagiste en kom aan huis voor zowel proef-alsook bruids- en suitemake-up.Groeten,Visagie Isabelwww.visagie-isabel.be
Dag IsabelIk ben van Eeklo. Doe jij ook kapsels of enkel make-up?GroetjesSybil
Hey SybilIk heb ook gekozen voor Joke Dult :). Enkel voor make-up, ik ga bij mijn gewone kapper voor mijn haartjes die ochtend.
Hier idem . Ik heb als test al mijn make up eens door haar laten doen voor het trouwfeest van een vriendin en ik was echt tevreden met het resultaat. Ik heb dan ook niet getwijfeld om haar vast te leggen voor onze trouw . Ik laat wel enkel mijn make up door haar doen, aangezien ik een kapster in de familie heb en dat ook mijn vaste kapster is (zou een beetje gevoelig liggen, denk ik).