Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent maar je hebt verschillende outlets. Ik zelf heb een kleed gekocht allé zeg maar gekregen van de mama van Leyten... Ik wou haar ook niet pluimen maar was er zoooo verliefd op en ze zag het en ik mocht het kopen. Nu weet ik dat Robel in Roeselare een outlet heeft en ze verkopen daar alleszins Leyten... mss daar eens kijken? voor de rest kan ik je niet helpen sorry.
er is hier iemand op dit forum die ook een heel mooi kleed verkoopt van leyten ze noemt charlotte als ik me nie vergis
Ik ben van Lummen Nathalie.
Hoi Liselot bedankt voor de tip maar het kleedje van Charlotte is niet mijn maat.
ben je al bij ann-sophie martshopping geweest in Braszschaat of in sint-Martens-Latem?Outletshop voor suite- en bruidskledij.
Ann&John bruidsmode outlet in Eindhoven - zij hebben dat merk ook! www.bruidsmode.net
Hoi, ik heb mijn prachtige jurk gekocht bij Youniek Bruidsmode uit Turnhout : http://www.youniekbruidsmode.be/?gclid=CMvM9P2P-rQCFePH... . Bruidsjurken vanaf 399 EUR tem 899 EUR.
Hoi Klara,Mijn jurk komt ook van bij Youniek..En ik ben er echt wel tevreden over...Staat jou jurk online? Mag ik ook weten welke jij gekozen hebt?Je mag ook een mailtje doen in mijn berichtenbox ;-)Ik ben altijd nieuwsgierig naar de jurk van de medebruidjes :-)Groetjes, Krista